..
No tuossa on ihan eka Mayoral takki -googletuksella löytynyt. Sori vaan, omasta mielestäni se Po.P:n takki on tuhat kertaa hienompi kuin tämä.
Äh, linkki karkasi jonnekin.No tuossa on ihan eka Mayoral takki -googletuksella löytynyt. Sori vaan, omasta mielestäni se Po.P:n takki on tuhat kertaa hienompi kuin tämä.
Sehän tässä rassaakin ku ei ole aikaa lähtä. Päivät olen töisä ja kaupunkiin on 60km matkaa. Ja vloppuna on niin paljon muuta etten kerkee sinne asti. Ja puolitoista viikkoa aikaa.Missä päin asut? Itse lähtisin etsimään Sokokselta, Benettonilta, Zaralta, Stockmannilta...
onko se siksi hienompi ku siinä lukee Po.P.No tuossa on ihan eka Mayoral takki -googletuksella löytynyt. Sori vaan, omasta mielestäni se Po.P:n takki on tuhat kertaa hienompi kuin tämä.
:snotty:joo hiukan kallis. HalvempiKIN kelpaa. Hieno toi on kyllä.
Ei tosiaankaan. Tykkään vain tuollaisista sporttisista siisteistä takeista, vähän purjehdushenkisistä. Ja sinänsä mielellään maksaisin satasen tuosta Po.P:sta, kun on kuitenkin tekninen takki, monikäyttöisempi kuin duffeli ja hyvä jälleenmyyntiarvo. Mutta nämähän on mielipideasioitaonko se siksi hienompi ku siinä lukee Po.P.
No ku ei näytä moni ihminen muistavan/osaavan edes niitä alkeelisia etikettisääntöjä. Oltiin pyhäinpäivänjumalanpalveluksessa ni aika monella miehellä ja lapsella oli LAKKI päässä,,,jopa ehtoollisella käydessä.Mayoral tuli mulle mieleen. Ja oot ihan oikeessa, juhliin pukeudutaan juhlan luonteen mukaisesti.
Niinhän se on. Mutta olen kyllä aika edullisestikki löytäny asiankuuluvat vaatteet. Valkoinen kauluspaita tai tuon ikäiselle kelpaa siisti ja asiallinen muukin kauluspaita. Ja tummat suorat housut. Esim.Halpahallista saa aika edullisesti.Omalle 2 v lapsenlapselle etsitty muistotilaisuusvaatteita pari päivää.
Tulee ikävä olo jos aattelee että yhden kerran vaatteisiin pitäisi tuon ikäiselle laittaa liki 200 eetua...
Rankka satsaus äidilleen.
kiitos.Kiva, että takki on löytynyt. Ja ihana huomata, että et ole niitä äitejä, joiden mielestä pojat saa mennä suurempiinkin juhliin mustissa FARKUISSA. En vain kehdannut eilen asiaa kommentoida. Kyllä ne suorat housut tai vastaavat olla pitää. Mulle tämä housuasia on tärkeämpi kuin ulkotakki, kunhan se nyt ei mikään räikeä ole, mutta sporttisempikin riittää.