T
Turkilmas
Vieras
Mä olen kuopuksen synnyttyä ollut kolmesti yksin poissa kotoa. Kerran kampaajalla, kerran kaupassa ja kerran koulussa. Muutenkin sitä on tullut melkoisen mökkihöperöksi pitkän pakkolevon ja nyt melkoisen haastavan vauvan vuoksi.
No juu, meillä remppa alkaa olla olkkarissa valmis ja todettiin miehen kanssa että tarvitaan uudet matot ja verhot tänne. Minäpä sitten jätin pojat kotiin keskenään ja kurvasin autolla Ikeaan.
IHANAA oli kiertää rauhassa pitkin putiikkia ja miettiä kaikkea kivaa kotiin. Lopulta sain ostokset tehtyä ja ajattelin vielä istua hetken kahvilla (ja juu, omppupiirakalla myös :ashamed: ). Siellä kahvilassa vaan oli eräs tuttavapariskunta jota en huomannut. Oli muuten NIIN hassua kuulla yhtäkkiä nimensä sanottavan. Joutuivat pariinkin kertaan moikkaamaan ja selvästi artikuloimaan nimeni ennen kuin hokasin
.
Ja kyllä: nyt mä olen maailman onnellisin nainen maan päällä. Olen tänään istunut rauhassa juomassa kupin kahvia hyvässä seurassa,ollut pari tuntia ihan itsekseni, saanut kämpän suht kondikseen ja uudet matot ja verhot :flower: :flower:
No juu, meillä remppa alkaa olla olkkarissa valmis ja todettiin miehen kanssa että tarvitaan uudet matot ja verhot tänne. Minäpä sitten jätin pojat kotiin keskenään ja kurvasin autolla Ikeaan.
IHANAA oli kiertää rauhassa pitkin putiikkia ja miettiä kaikkea kivaa kotiin. Lopulta sain ostokset tehtyä ja ajattelin vielä istua hetken kahvilla (ja juu, omppupiirakalla myös :ashamed: ). Siellä kahvilassa vaan oli eräs tuttavapariskunta jota en huomannut. Oli muuten NIIN hassua kuulla yhtäkkiä nimensä sanottavan. Joutuivat pariinkin kertaan moikkaamaan ja selvästi artikuloimaan nimeni ennen kuin hokasin
Ja kyllä: nyt mä olen maailman onnellisin nainen maan päällä. Olen tänään istunut rauhassa juomassa kupin kahvia hyvässä seurassa,ollut pari tuntia ihan itsekseni, saanut kämpän suht kondikseen ja uudet matot ja verhot :flower: :flower: