Voi että oli kivaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä olen kuopuksen synnyttyä ollut kolmesti yksin poissa kotoa. Kerran kampaajalla, kerran kaupassa ja kerran koulussa. Muutenkin sitä on tullut melkoisen mökkihöperöksi pitkän pakkolevon ja nyt melkoisen haastavan vauvan vuoksi.

No juu, meillä remppa alkaa olla olkkarissa valmis ja todettiin miehen kanssa että tarvitaan uudet matot ja verhot tänne. Minäpä sitten jätin pojat kotiin keskenään ja kurvasin autolla Ikeaan.

IHANAA oli kiertää rauhassa pitkin putiikkia ja miettiä kaikkea kivaa kotiin. Lopulta sain ostokset tehtyä ja ajattelin vielä istua hetken kahvilla (ja juu, omppupiirakalla myös :ashamed: ). Siellä kahvilassa vaan oli eräs tuttavapariskunta jota en huomannut. Oli muuten NIIN hassua kuulla yhtäkkiä nimensä sanottavan. Joutuivat pariinkin kertaan moikkaamaan ja selvästi artikuloimaan nimeni ennen kuin hokasin :D.

Ja kyllä: nyt mä olen maailman onnellisin nainen maan päällä. Olen tänään istunut rauhassa juomassa kupin kahvia hyvässä seurassa,ollut pari tuntia ihan itsekseni, saanut kämpän suht kondikseen ja uudet matot ja verhot :flower: :flower:

Niin enpä olis uskonut että parin tunnin reissu Ikeaan voi tuntua näin ihanalta :D. Mun on PAKKO alkaa koittaa vähän enemmän päästä yksin ulos, vaikka tunnin kävelylenkille tai käydä lähellä asuvan kaverin luona kylässä tai jotain.

Kun siis miettii, niin eihän se ihme ole että välillä vannetta kiristää...

Yhteistyössä