Voi että mua vituttaa tuo ukko!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Ja taas tällanen alotus, mistä näitä oikein tulee...!!! Tänään piti lähteä ostoksille, koska huomenna ei kerkeä, ja lapsen rytmit menis pilalle jos huomenna lähtis, ja huomenna tulee isovanhemmat yöksi hoitamaan, kun me lähdetään miehen kanssa viihteelle. Mies sit päätti että tänään ei lähde tästä talosta kukaan mihinkään. Vaan vasta huomenna. Että lapsen rytmit menis mahollisimman pilalle... Just, mä niin vihaan tällä hetkelllä tuota miestä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Ja taas tällanen alotus, mistä näitä oikein tulee...!!! Tänään piti lähteä ostoksille, koska huomenna ei kerkeä, ja lapsen rytmit menis pilalle jos huomenna lähtis, ja huomenna tulee isovanhemmat yöksi hoitamaan, kun me lähdetään miehen kanssa viihteelle. Mies sit päätti että tänään ei lähde tästä talosta kukaan mihinkään. Vaan vasta huomenna. Että lapsen rytmit menis mahollisimman pilalle... Just, mä niin vihaan tällä hetkelllä tuota miestä...

:o MIkäs se mies on päättämään, et sie et saa lähteä talosta mihinkään? Alahan mennä vaan!

:| eipä se mies vältsisti hoksaa noita asioita lapsen kannalta, vai ootteko puhunu ett miks kannattasi tänään lähteä liikkeelle? entäs jos annat lapsen ja miehenjäähä kotiin ja käyt asioilla iteksesi tänään?

Alkuperäinen kirjoittaja ei nyt tajuu:
miten ne lapsen rytmit pilalle menee, jos menettekin vasta huomenna kauppaan?
ei ymmärrä ei

Siis meiltä matkaa lähimpään kaupunkiin on 65 kilsaa suuntaansa, ja lapsen päikkärit jäis väliin. Ne jäis tänäänkin, totta puhut, mutta ens yö ollaan miehen kanssa kotona, joten ei siinä mitään, mut sitä seuraava yö ei olla, vaan täälä on mummo ja pappa, ja en halua, että lapsi nukkuu huonosti kun täälä on isovanhemmat...

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:

:o MIkäs se mies on päättämään, et sie et saa lähteä talosta mihinkään? Alahan mennä vaan!

Hankala lähteä ilman autoa, mies tarvitsee kuulemma sitä, joten ei ole asiaa siihen sit koskea... Että hyvää uuttavuotta vaan...

sano ihan suomeks tuo uniasia miehellesi. jos ei hoksaa sittenkän mistä kyse ,siun pitää olla se aikuinen ja tehdä päätös. tai sit miehesi 'vastaa' siitä ett huonosti nukkuva lapsi on isovanhempien kans.

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:

Hankala lähteä ilman autoa, mies tarvitsee kuulemma sitä, joten ei ole asiaa siihen sit koskea... Että hyvää uuttavuotta vaan...

justan sä sanoit et ukko sano et kukaan ei lähe talosta mihinkään??

Miten ihmiset saakin itsensä aina tällaisiin tilanteisiin ja tuollaisten miesten kanssa? Asutaan jossain korvessa ja vain yhden auton kanssa, jota mies hallinnoi ja rajoittaa vaimon liikkumista...

saanko mäkin valittaa tässä ketjussa,niin ei täyty toi sivupalkki näistä kokonaan,Mua ärsyttää kun jotkut äidit eivät tajua sitä,että LASTEN RUOKAPURKEISSA EI OLE SÄILÖNTÄAINEITA!Mä en tajua mihin kummaan se näkökyky häviää kun pitäis lukea niitten purkkien kylkiä,mutta sitten jos hernepurkissa nyt sattuu olemaan lommoja tms,niin sitten kyllä tutkitaan purkit silmät tihrustaen.Mistä kummasta siis nämä äidit ovat saaneet päähänsä,että lastenruokapurkeissa on lisäreitä,jos eivät ole edes koko purkin tekstiä lukeneet!!!Prkl!V***u,stana!!Kiitos, (huoh)

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
No on teillä joillain perheillä ongelmat. Lapsi autoon nukkumaan ne päikkärit ja ostoksille.

Nokun ei edelleenkään nuku autossa. Meillä nyt on tällanen ongelma, teillä jokin toinen ongelma, en kaipaa mitään vittuiluja, niitä ropisee ihan tarpeeks täällä koneen toisessa päässä...

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
lapsi voi nukkua autossa,ne on kans päikkärit...

Ei nuku autossa.

No sitten nukkuu kaupassa rattaissa. Vai minkä ikäinen lapsi on kyseessä? Jos isompi, niin eiköhän tuo nyt yhden päivän pärjää ilmankin. Tai sitten nukkuu, kun tulette kotiin.