voi että mua ärsyttää ihmiset jotka käyttää "sanontaa" RAI RAI.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua myös! Ja samoin myös: LOL. Nimenomaan tuolla naamakirjassa! Joka helvetin väliin pitää sitä tunkea. Mun mielestä

Samoin! Sitten ärsyttävät nämä: LOL yms. vastaaavat ilmaukset. Mun mielestä niin teiniä ja junttia.

Alkuperäinen kirjoittaja :F:
http://www.youtube.com/watch?v=2oGRIuS2u6w

Ai tästäkö se tulee?

Oonkin miettinyt mistä tulee, pari miespuolista kaveria käyttää tätä rai rai-sanontaa varmaan joka viikko!! Samoin jonkun tavan lauseen perään TÄH??? Mistäs tuo tulee? Minustakin tosi typerän kuuloista.

Minua ärsyttää vässykkäsukupolven rasittavat hokemat/lyhenteet kuten; LOL (eniten), oikeesti (ennen alle 6-vuotiaat puhuivat niin), reps, läppä, XD, <3333, OMG, siis vittu oikeesti, niiku niiku niiku joka väliin. Mielenkiinto keskusteluun menee välittömästi, kun tekstiin ilmestyy lollit ja äxdeet. Kirjoittajan iänkin voi hyvin päätellä eli parikymppinen pikkulikka korkeintaan jolla kännykkä kasvanut poskeen kiinni ja täysin riippuvainen 'kavereistaan' jotka yrittävät niin kovasti mennä massan mukana aivot surkastuneina.

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä1974;22705761:
Minua ärsyttää vässykkäsukupolven rasittavat hokemat/lyhenteet kuten; LOL (eniten), oikeesti (ennen alle 6-vuotiaat puhuivat niin), reps, läppä, XD, <3333, OMG, siis vittu oikeesti, niiku niiku niiku joka väliin. Mielenkiinto keskusteluun menee välittömästi, kun tekstiin ilmestyy lollit ja äxdeet. Kirjoittajan iänkin voi hyvin päätellä eli parikymppinen pikkulikka korkeintaan jolla kännykkä kasvanut poskeen kiinni ja täysin riippuvainen 'kavereistaan' jotka yrittävät niin kovasti mennä massan mukana aivot surkastuneina.

XD on hymiö niinku vaikka :) ja reps kops taas niin vanhaa perua, että luulis sen käyttäjäkunnan olevan jo vähän iäkkäämpää.

siis voi lol musta kai rai rai on ihan parhautta <3 sanon niin aina ku oon menossa viihteelle med tiina ja antti (Y) ja sit seuraavana päivänä on pakko päivittää et voi kun on hedari mut oli huipuinta kiits ja ait joku kopsaa tää jos on pokkaa!!!1

Yhteistyössä