Voi että mä pelästyin äsken itteeni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Raivostuin ihan silmittömästi tuolle 2v:lle ja huusin jopa puolvuotiaalle :(
Syötin pikkuista lattialla sitterissä ja 2v söi syöttötuolissa omaa ruokaansa. Kaatoi sit maitolasin mun päälle...ja mulla vaan naksahti päässä...nostin lapsen pois pöydästä ja huusin, että mene pois, en haluu nähdä sinua....siis olin niin vihanen, että ihan tärisin, potkin tytön nukkea (onneks lapsi ei nähnyt :( )

En oo varmaan ikinä menettäny itsehillintää noin...huusin tuolle puolivuotiaallekin, kun se ei sit enää tietenkään syöny, että mitä sinäki sylet sen ruuan pois :(

Mikä mulla on?

Pyysin sit heti molemmilta lapsilta anteeksi, pidin sylöissä ja silittelin ja rauhoittelin ja yritin 2v:lle selittää, mut eihän se voi ymmärtää miks äiti noin silmittömästi raivostui...

OIkeesti mä ihan itekin pelästyin, mikä määrä vihaa ja raivoa musta ryöpsähti....mitä mä teen??? Auttakaa!! Onko kenellekään muulle käynyt näin?

Sun pitäisi varmaan saada aikalisä? Joskus kiristää ja väsyttää ja tympii vanhempiakin. Jos se tulee noin voimalla ulos niin silloin viimeistään tuulettumaan, mikä se keino kenellekin onkin. :hug:

oon tämän viikon yksin lasten kanssa, mies työreissulla, tulee vasta perjantaina, eikä oikein oo ketään kelle vois lapset edes pieneks hetkeks viedä...isovanhemmat ja muut sukulaiset kaukana...pakko vaan jaksaa...nyt molemmat nukkuu
Ja en saa nukuttua tarpeeksi...2v ei oo kertaakaan elämänsä aikana nukkunu kokonaista yötä, pienempi sentään nukkuu hyvin, eikä tuo 2v enää valvo tuntikausia öisin, mut joka ikinen yö sen kanssa "saa" 1-3kertaa herätä

Yhteistyössä