Voi että, kun yritin aamulla soittaa lääkärille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
aikaa ihan tuohon terveyskeskukseen ja ei todellakaan minkään flunssan takia, vaan muusta syystä. Eipä pääse millään läpi. Pitäisköhän sinne huomenna vaan marssia ihan paikanpäälle? :|

Kyllä mä tällä hetkellä menisin yksityiselle jos jotain olisi vaikka yleensä julkisella ollaankin pärjätty. Julkiset ovat nyt niin ruuhkautuneet. Tietty ellei sinulla ole muuta mahdollisuutta kuin mennä julkiselle niin sitten eri..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kokeile nyt iltapäivällä uudestaan?

Ajanvaraus on meillä aamuisin vain. Yritän huomenna uudelleen, kun asialla ei kuitenkaan ihan kamala kiire ole. Taitaa olla siellä paikanpäälläkin aikamoiset jonot, ei sinne kehtaa lähteä moisesta nurisemaan. :D

Missä päin saa sp:llä varattua lääkäriajan?? Ei vissiin Vantaalla... Mulla nimittäin sama ongelma (josta ehdinkin sadatella oihan omaan viestiin... :D). Eivät vastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kokeile nyt iltapäivällä uudestaan?

Ajanvaraus on meillä aamuisin vain. Yritän huomenna uudelleen, kun asialla ei kuitenkaan ihan kamala kiire ole. Taitaa olla siellä paikanpäälläkin aikamoiset jonot, ei sinne kehtaa lähteä moisesta nurisemaan. :D

Juu, kiirettä siellä pitelee. Äitini on siellä tk:ssa töissä.
Mutta onnea huomiseen yritykseen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja Nala78:
Missä päin saa sp:llä varattua lääkäriajan?? Ei vissiin Vantaalla... Mulla nimittäin sama ongelma (josta ehdinkin sadatella oihan omaan viestiin... :D). Eivät vastaa.

Kirkkonummella saa, jos asia ei ole kiireellinen.

No hyvä, satunpa asumaan Kirkkonummella. =)

Minäkään en pääse läpi, asiana helvetinmoinen hermosärky oikean käden sormenpäistä aina niskaan asti. Yritä siinä sitten kahden lapsen pyllyjä pestä. Käyköhän minunkin tieni nyt sitten yksityiselle, en millään kehtaisi mennä paikan päälle aikaa varaamaan, kun pitäisi ottaa lapset mukaan, enkä siitä nuhasta nyt niin välittäisi...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Onko kiireellinen asia vai kiireetön? Kiireettömille saa nykyään spostilla ajan.

Ei täällä ainakaan saa.

Mutta ap:n kotikunnassa saa, eikös se nyt ollut pointti? :)

No voi että sepä kiva juttu :headwall: täällä ei saa se oli mun pointti :headwall:

Yhteistyössä