On se luovutettava ja mentävä yksityiselle huomenna.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Eipä siinä muuta voi ku ei saa nukuttua. Viikon oon nyt valvonu, nukkunu pari tuntia yössä, alkaa jo oleen aika himmee olo. Tän päivän yritin töissä käydä mutta nyt on vaan todettava ettei tällä väsymyksen määrällä oo töihin menemistä.. :/

Yritin aamulla soitella terkkariin mutta eihän siellä ole edes ajanvarausta :o Ku on alkanu tänään noi sikainfluenssarokotukset.. Joten ois pitäny huomenna mennä sinne jonottaan varmaa koko päiväksi että lääkärille pääsee, jostai syystä ei paljo nappaa..

Varasin sit ajan läheiselle yksityiselle lääkäriasemalle, sinne ku pääsee heti sisälle ja samantien ulos :D

Sellasta semimigreeniäki on taas ollu tänää, ei oo oikee voittajafiilis.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
:hug:

Mitenkä miehesi jakselee? Onko muksu parantunut?

Tyttö on parantunu ja mieski menee parempaan suuntaan, erittäin hitaasti mutta suht varmasti :) Onhan sillä viel kovat kipulääkkeet koska kivut on ihan järkyttävät ja monta kertaa päivässä saa sen tason antibiootteja että sadan metrin säteeltä kuolee kaikki oravaa pienemmät.. :D

Voihan vitsit.. Mun täytyy vissii lähtee kunnolla ajoissa sinne lekuriin.. Nimittäin täytyy mennä bussilla ja etelään on luvattu iha törkee määrä lunta! Joten voi odottaa että bussit on heti aamusta myöhässä

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Tyttö on parantunu ja mieski menee parempaan suuntaan, erittäin hitaasti mutta suht varmasti :) Onhan sillä viel kovat kipulääkkeet koska kivut on ihan järkyttävät ja monta kertaa päivässä saa sen tason antibiootteja että sadan metrin säteeltä kuolee kaikki oravaa pienemmät.. :D

Kiva kuulla että paranemaan päin.... nyt kun vielä muistat itsestäsi huolehtia.... :D (kuten aloituksessa mainitsitkin :xmas: )

Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Kiva kuulla että paranemaan päin.... nyt kun vielä muistat itsestäsi huolehtia.... :D (kuten aloituksessa mainitsitkin :xmas: )

Juu. Mä en voi sietää poissaoloja töistä mutta jossain vaiheessa on pakko myöntää ittelleenki että ei oo ihan kunnossa. Ja mielellään ennemmin ku myöhemmin :D

Yhteistyössä