Voi että ku tuli joulutunnelma

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
Kuuntelen vähä joululauluja mut ei kerrota sitä vielä kellekään ;)

Tunnen nenässäni joulukuusen tuoksun :heart:

:xmas:

Youtubesta katsoin videoita Rovaniemen Joulupukin pajakylästä ja ai että tahtoisin sinne taas =)

Kivaa! Hyvää joulun odotusta sulle :D, minäkin kuunnellu joulubiisejä tänään ja tutkiskelin joulukoristeita.. Piti sit laittaa takas laatikkoon ja laatikko äkkii kaappiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Kivaa! Hyvää joulun odotusta sulle :D, minäkin kuunnellu joulubiisejä tänään ja tutkiskelin joulukoristeita.. Piti sit laittaa takas laatikkoon ja laatikko äkkii kaappiin :)

Hyvä että joku muukin ;)
Minä en oo vielä koristeita kyllä hiplannu mutta joskos sekin hetki kohta koittais :saint: :D

Mä olen miettinyt, että millaisen joulun tekisin, kun esikkon LA olis 6.12 niin sit olis eka joulu lapsen kanssa... En tiedä oikein.. Itse pidän joulusta suuresti ja aloitan juuri samallalailla..kuuntelen joulumusiikkia ja katselen ja mietin, että mitä ja miten koristelen - Tänä vuonna olen vaan jotenkin "hukassa" :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Mä olen miettinyt, että millaisen joulun tekisin, kun esikkon LA olis 6.12 niin sit olis eka joulu lapsen kanssa... En tiedä oikein.. Itse pidän joulusta suuresti ja aloitan juuri samallalailla..kuuntelen joulumusiikkia ja katselen ja mietin, että mitä ja miten koristelen - Tänä vuonna olen vaan jotenkin "hukassa" :whistle:

Oi, teillä onkin siellä sitten tosi pieni tonttu :heart: =)

Joku rauhallinen joulu siellä kotosalla perheen kesken? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
tänään oli jo joululaulu ketjukin :D

Niin oli ja tosi paljon laulujen nimii tulikin :D, kiitoksia vielä siitä!!! Sain kivan listan musiikkia jouluksi!

Missäs sellanen ketju on? :saint:

Tossa ainakin minkä alotin :D http://kaksplus.fi/keskustelu/t1202586#m12990560 Olin just laittamassa tätä sulle mut kerkesitkin kysyy :D

Niin, haluaisin siitä sellaisen rauhallisen kauniin, hellän... :heart: Ihan silmään tulee ilon kyyneleitä kun miettii..Haluais vaan tosiaan sellaisen, että olisi kaunis, perheen yhteinen, lämmin joulu :heart:

Mä olen juonut jo tänä syksynä yhden purkin glögiä.. Toinen odottaa jo jääkaapissa tätä iltaa, kaverina tällä kertaa pipareitakin. Ja taidampa laittaa kynttilät palamaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
tänään oli jo joululaulu ketjukin :D

Niin oli ja tosi paljon laulujen nimii tulikin :D, kiitoksia vielä siitä!!! Sain kivan listan musiikkia jouluksi!

Missäs sellanen ketju on? :saint:

Tossa ainakin minkä alotin :D http://kaksplus.fi/keskustelu/t1202586#m12990560 Olin just laittamassa tätä sulle mut kerkesitkin kysyy :D

Tänks. =)

Minäkin paistoin jo joulutorttuja ja ai että oli hyviä :p
Mä olen jo ihan fiiliksissä tulevasta joulusta vaikka vähän kyllä pähkäilen miten mahdutaan esim. syömään kun kaksi "ylimääräistä" viettää joulua meillä kanssamme.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Minäkin paistoin jo joulutorttuja ja ai että oli hyviä :p
Mä olen jo ihan fiiliksissä tulevasta joulusta vaikka vähän kyllä pähkäilen miten mahdutaan esim. syömään kun kaksi "ylimääräistä" viettää joulua meillä kanssamme.

Mä syön joulutorttuja ilman hilloa ku en tykkää siitä :). Mä vietän kahdestaan pojan kanssa joulua ellei sisko tuu viettää meidän kanssa :D, se olis kyllä kivaa! Montako teitä on sit yhteensä?

Yhteistyössä