Että voi ärsyttää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Tänään oon taas saanu kuulla pelkkää valitusta:

Mies: "Hirveesti menny jo tässä kuussa rahaa ruokaan"
Mä: "niin, no ne synttärit lohkas jonkun verran sieltä tililtä"
"Ei olis tarvinnu tehdä niin paljon, ne keksitkin oli ihan turhia, halvemmatkin olis kelvannu"
"No tehdäänpäs sit ens kerralla niin, et mä ostan sulle erikseen niitä halvempia ja teen ite just niitä keksejä joita ite haluan. Sitä paitsi, jos oisin ostanut samanlaisia keksejä kaupasta, niin ne olis maksanut paljon enemmän"

Illalla vietiin esikoista liikkariin. Mies vei pojan kentälle ja mä jäin autoon kuopuksen kanssa. Hetken päästä mies ja poika tuli molemmat takas:
Mies: "Juomapullo unohtus"
Mä: "Ei voi mitään"
Lähden viemään poikaa kentälle. Siinä menee puolisen tuntia, et pääsen lähtemään sieltä pois yksin. Menen autoon ja lähdetään ajamaan kotiin päin.
Mies: "Miks se juomapullo unohtus? Sit ku ne muut juo ni pojalle ei ole mitään juomista?!"
Mä: "Ai, se oli niin ku mun vika, et sitä ei tullut mukaan?"
"No..."
Ajetaan hetki kunnes mies tokaisee:
"Nii, et jätät pojan sinne vaan ja lähdet pois?" (Olin aikasemmin päivällä sanonut, et jos en pääse mukaan viemään poikaa sinne liikkariin, et jätä poika sinne vaan ja lähde pois, älä jää sinne koko tunniksi )
Mä: "Oliko vielä jotain muuta valitettavaa?"
"No sähän ite väitit, et se on niin helppoa, senkus vaan jätät sen sinne. Mut et säkään siihen niin helposti pystynyt"
Olin hiljaa, enkä viittinyt sanoa mitään.
Hetken päästä sanoin, et pitää mennä ostamaan niitä vihanneksia. Mies sanoo menevänsä kotiin, mä voin kuulemma mennä yksinkin. Ajetaan pihalle ja mies nousee autosta. Sanon hakevani kotoa lompakon.
"Miksei sulla ollut se mukana?"
"Ajattelin, et oltais menty yhdessä"
"Mihin se kolikko on tosta autosta hävinnyt?
"Ostin sillä sen synttärikortin"
"On se kumma kun AINA kolikot hävii täältä"
Paiskaan auton oven kiinni ja lähden hakemaan lompakkoa sisältä. En puhu miehelle mitään. Syytökset riitti nyt! Tulen takasin ja lähden kuopuksen kanssa ostamaan niitä vihanneksia.

|O |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
:hug:
mieti kun tästäkin oltais päästy kun olisit vaan nauranut miehelle että alas siinä mulle valita ja hymyillyt päälle. ei olis varmaan jaksanut kauaa valittaa =)

Ei olis onnistunut. Mies olis kuitenkin valittanut niin kauan, et se olis saanut mut suuttumaan.

:/ no höh
meillä mies saa mut suuttuu vaan jos se sanoo jotain mitä tiedän ettei oo totta. esim että se teki jotain mitä mä oli tehnyt tai joku juttu meni muka niin vaikka ei mennyt..
aika hölmöä sekin.mä en vaan voi sietää sitä

Yhteistyössä