voi että ärsyttävää! (laihtumisesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun sitä on niin kriittinen omaa vartaloa kohtaan.
joskus ennen laihduttamista kokeilin tiettyjä vaatteita jotka ei menny päälle, ei viereenkään. nyt kun kokeilen niitä,menee päälle, niin ajattelen vaan että no ne on VENYNY kun olen niitä päälleni survonnu niin monesti! :/
vaaka näyttää miinusta, mutta omassa peilikuvassa en sitä näe, no ehkä kasvoissa, joten ajatelen että se pudotus on ollu just sitä sellasta turvotuspöhötystä vaan, ei mitään todellista.
jos vaaka näyttää "liian vähän" niin se on takuulla rikki ja siirtelen sitä ympäri kämppää että saan mahdollisimman ison ja omasta mielestäni todenmukaisen luvun siihen.
olen normaalikokoinen (omasta mielestäni siis läski) ja painoa on ("rikkinäisen") vaakan mukaan tippunu 4-6kg, en ole tyytyväinen, en varmaan koskaan. :(

No tottahan se on että ekat muutamat kilot on vain sitä nestettä joka poistuu ja vasta sitten alkaa läski lähtemään mutta tuo 4 kiloakin merkkaa jo mulla aika paljon. Mä oon kans laihiksen alkutaipaleella ja syömisen kanssa kaikki menee ok mutta mistä löytyy motivaatioita liikkumiseen :kieh:
Mahdun itsekin jo farkkuihin joita ennen raskautta pidin mutta on mulla silti vielä 10 kiloa pudotettavana että alan olla edes likimain normaalipainoa.

Sama vika. Eilen kuljin vanhat farkut jalassa, jotka ei edes noussu polvia ylemmäs synnytyksen jälkeen. Silti ajattelin vaan, että ne on varmaan venyny. Ja jäi mulla kyllä vähän kahvoja pursuamaan sieltä, yök. Mietin vaan koko ajan et ku nytki olen näin pullea niin KUINKA KAUHEEN PULLEA LÄSKI MÄ OLEN JOSKUS OLLU!! en siis todellakaan tunne olevani normaalipainoinen. Ja mulla painoindeksi on jotai 24 eli en mä oikeastikaan mikään laiha ole.

harvat naiset koskaan on tyytyväisiä kroppaansa.
mä kuulun siihen ryhmään joka ei ole..mutta synnytyksestä onkin vasta aikaa reilu 5vko ja oli kaksi raskautta peräkkäin..mulla on siis "lupa" olla viä vähän ylipainoinen.
kyllä ne tässä tippuu hitraasti mutta varmasti.

erityisen paljon tuottaa ongelmia se, kun päivänmittaan paino nousee (no totta h*lvetissä nousee kun puen enemmän vaatetta ja syön päivänmittaan!) ja silti kuljen vaa´alla usein,sitten sitä ajattelee että "no niin! mähän tiesin etten ole laihtunu kun vaaka taas näyttää omiaan!" :/ painoindeksini on kait jotain 22.2 tai sitten vähän enemmän,riippuu laitanko aamu vai iltapainon siihen...

Yhteistyössä