Voi että ärsyttää, kun mies ei vastaa puhelimeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fdfdgs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fdfdgs

Vieras
Lähti illalla kavereitten kanssa viihteelle ja sovittiin, että ilmoittelee mulle ennen kymmentä, pitääkö hakea, tuleeko taksilla vai jääkö kaverilleen yöksi.
Mitään ei tietenkään ole kuulunut koko iltana ja viesteihin tai puheluihin ei vastata.

Mä en todella vaadi mitään jatkuvaa yhteydenpitoa, mutta jumaliste kun on sovittu asioita niin voisi niistä pitää kiinni. Että ärsyttää!!

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;29778435:
Ilmeisesti ei tartte hakea..
Vituttaisi kyllä minuakin.

Turha on enää kyytiä soitella. Maksakoon taksin tai jääkööt kaupunkiin.
Ovi menee joka tapauksessa yöksi lukkoon ja mulla on nukkuessa tulpat korvissa niin toivottavasti tolvana on älynnyt ottaa avaimet mukaansa tai saa nukkua piharakennuksessa.

Minuukin ärsyttäis kyllä.
Tosin tuo kun sen muutaman kerran vuodessa on kavereidensa kanssa menossa (ilman minua, kun alkaa aikalailla oleen yhteiset kaverit), niin kyllä tuo jossain välissä ennen baariinlähtöä soittelee ja minähän menen linjoja pitkin, jos ei soita siinä vaiheessa, kun baarista kaverin luokse päätyvät (jos ei tule kotiin).

[QUOTE="Samu";29778455]Anna olla. Meet ite tutimaan ja annat miehen hoitaa ite ittensä, ehkä se haluaa vaan olla rauhassa? Tai sitten on sammunut:D[/QUOTE]

No just näin. Aikuisia vissiin ootte?

[QUOTE="Jenis";29778461]No just näin. Aikuisia vissiin ootte?[/QUOTE]

Nukkumaan olen kohta menossakin.
Raivostuttavaa vaan tuo, että kun sovitaan jotain niin siitä ei pidetä kiinni.

Ärsyttäis kyllä ja pahasti.
Olenkin perhesovun säilyttämiseksi ottanut tavan, että puoliyhdeksän (lapsen nukkumaan menoaika) on maksimissaannse aika kun pidän puhelimessa ääniä. Ja olen kertonut miehelle meneväni myös sitten itse nukkuu. Mää menetän hermoni, ihan jo huolestakin jos on luvannu soittaa eikä soita eikä vastaa.

Herranhaltuun myös meillä sit että pärjää yön ja kotiutuisi jossain vaiheessa. Ja makuuhuoneeseen ei jokatapauksessa ole tulemista etten heräis jis jotenkin llen sattunut nukahtamaan, eikä jää kuorsaa ja valvottaa siihe viereen. Onneks sentää sen seksin vonkaamisen on tajunnu lopettaa.

Nukkumaan olen kohta menossakin.
Raivostuttavaa vaan tuo, että kun sovitaan jotain niin siitä ei pidetä kiinni.

Teillä ei vissiin oo lapsia? Ootteko kovinkin nuoria? Oma mies kun lähtee viihteelle, niin minä ja lapset lähinnä ollaan mielissään että saadaan luvan kanssa nukkua kolmestaan parisängyssä :D Ukko menee sitten sohvalle piereksimään, kun suvaitsee saapua kotiin. Jos on unohtanut avaimensa, nukkuu porstuassa.

[QUOTE="Jenis";29778484]Teillä ei vissiin oo lapsia? Ootteko kovinkin nuoria? Oma mies kun lähtee viihteelle, niin minä ja lapset lähinnä ollaan mielissään että saadaan luvan kanssa nukkua kolmestaan parisängyssä :D Ukko menee sitten sohvalle piereksimään, kun suvaitsee saapua kotiin. Jos on unohtanut avaimensa, nukkuu porstuassa.[/QUOTE]

Kolmikymppisiä ollaan ja on lapsia :D
Mä oon kova huolehtimaan ja haluan mielellään tietää, että meinaako tulla kotiin vai meneekö kaverilleen. Mulla on taustalla yksi katoamistapaus suvussa ja se on jättänyt jälkensä :(

Ettet se vaan ollut sinä, joka sovit?

Ainakin se vastasi,e ttä "joo joo" kun sanoin, että ilmoittaa.
tietää kyllä hyvin, että oon huolissani, jos en kuule hänestä vaikka on niin sovittu.
Siski ottaa kupoliin, kun yhdellä viestillä olisi asian voinut hoitaa ja mä olisin voinut mennä hyvällä mielellä nukkumaan. Nyt sitten oottelen unta puoliksi raivoissani ja puoliksi huolissani :(

Kolmikymppisiä ollaan ja on lapsia :D
Mä oon kova huolehtimaan ja haluan mielellään tietää, että meinaako tulla kotiin vai meneekö kaverilleen. Mulla on taustalla yksi katoamistapaus suvussa ja se on jättänyt jälkensä :(

Ymmärrän, mutta jos teillä on lapsia niin miten ihmeessä oisit kympin jälkeen lähtenyt ketään mistään hakemaan? Eli miksi ei vaan vois sopia että viihteellä olija tulee kun on siihen valmis, ja muut menee petiin omaan tahtiinsa...

Yleensä tuo 'joo joo' tarkoittaa juuri suomeksi samaa, kuin 'toisesta korvasta ulos'.
Kun mies tulee kotiin viimein koita vääntää sille rautalangasta tuo, että laittaa sen yhden viestin edes. Mies ei ilmeisimmin nyt tajua, kuinka tosissaan olet tuossa ja kuittaa asian siksi joojottelemalla eli pistämällä jutun toisesta korvasta ulos hällä väliä asenteella. äännät asian jotenkin niin selväksi miehelle, että varmasti tajuu ensk kerran toimia oikein. keino miten asian väännät löytyy sulta iteltäs, koska sinä miehesi tunnet parhaiten.

[QUOTE="Jenis";29778503]Ymmärrän, mutta jos teillä on lapsia niin miten ihmeessä oisit kympin jälkeen lähtenyt ketään mistään hakemaan? Eli miksi ei vaan vois sopia että viihteellä olija tulee kun on siihen valmis, ja muut menee petiin omaan tahtiinsa...[/QUOTE]

Noi lapset on jo isoja, että voivat kyllä olla jo keskenään kotona.
Niin, voihan sitä sopia että tulee kun tulee ja muut menee nukkumaan.
Onko sulla koskaan sukulainen vaan kadonnut? Mulla on. Se jättää uskomattoman ison arven ja menettämisen pelon koko loppuiäksi. Siksi mulle on tärkeää tietää, onko mies tulossa kotiin vai meneekö muualle yöksi. Kun en kuule mitään, alkaa mielikuvitus laukata. Mies tietää sen kyllä ja siksi mua raivostuttaa, ettei se voi ottaa yhtään huomioon mun pahaa mieltä, jonka se vois estää laittamalla YHDEN viestin tai soittamalla että mitä meinaa tehdä.

Noi lapset on jo isoja, että voivat kyllä olla jo keskenään kotona.
Niin, voihan sitä sopia että tulee kun tulee ja muut menee nukkumaan.
Onko sulla koskaan sukulainen vaan kadonnut? Mulla on. Se jättää uskomattoman ison arven ja menettämisen pelon koko loppuiäksi. Siksi mulle on tärkeää tietää, onko mies tulossa kotiin vai meneekö muualle yöksi. Kun en kuule mitään, alkaa mielikuvitus laukata. Mies tietää sen kyllä ja siksi mua raivostuttaa, ettei se voi ottaa yhtään huomioon mun pahaa mieltä, jonka se vois estää laittamalla YHDEN viestin tai soittamalla että mitä meinaa tehdä.

Näillä tiedoin miehesi on jonkinasteinen mulkku. Jos lapset on jo isoja, ootte olleet yhdessä pitkään, ja hänen pitäis tietää paremmin. Mutta koska olette olleet yhdessä jo pitkään, tiedät varmaan onko tämä häneltä ns. normaalia käytöstä?

[QUOTE="Jenis";29778520]Näillä tiedoin miehesi on jonkinasteinen mulkku. Jos lapset on jo isoja, ootte olleet yhdessä pitkään, ja hänen pitäis tietää paremmin. Mutta koska olette olleet yhdessä jo pitkään, tiedät varmaan onko tämä häneltä ns. normaalia käytöstä?[/QUOTE]

Se käy niin harvoin missään, että luultavasti se ei vaan muista että miten mä reagoin tuommoisiin juttuihin. Tällä hetkellä tosin tuntuu siltä, että se on vaan mulkku!

Se käy niin harvoin missään, että luultavasti se ei vaan muista että miten mä reagoin tuommoisiin juttuihin. Tällä hetkellä tosin tuntuu siltä, että se on vaan mulkku!

Oikeesti, mee vaan nyt nukkumaan jooko? Se tulee kyllä aikanaan kotiin, ja sitte ripität sitä, ja se on sulle 3 viikon imuroinnit auki, mutta älä nyt vedä tästä turhan isoja ponkkuja. Teet palveluksen teille molemmille :)

Mulla on eno kadonnut. Ja itseasiassa koiran ulkoiluttaja löysi viikon päästä.
Niin sillä sanon, tietäen omalta kohdalta mitä itsellä huoli on, että kannattaa rajata se oma toiminta niinä öinä kun mies lähtee viihteelle. Joo olisihan se kiva tietää koo ajan, että toinen on kunnossa, mutta kun..
Joskus sitä itse kukin intoutuu niin syvällisiin keskusteluihin ettei tee mieli alkaa näpyttelee kännykkää välillä.
Puhelin voi mennä rikki.
Takki, puhelimineen voi unohtua narikkaan.
Kännykkä saattaa jäädä kaverin luokse.
Hän saattoi käsittää, että soittaa jos haluaa kyydin.
Akku voi loppua, tai olla aivan vähissä ettei sitä viitti käyttää..
Toinen voi sun huolesta huolimatta ajatella että nukut jo eikä halua herättää.
Noista suurimmasta osaa olen itse saanut moitteita!

Oikeesti. Sun on vaan opeteltava, sovittava itsesi kanssa että et odota mieheltä yhteydenpitoa, et vaikka kuinka tulis joojoota. Sanot vaan muehelle, et esim siihen yhdeksäön asti saa soittaa ja pyytää jotain, sit ei tarvii soitella.
Ota se sillein, että hänelläkin on oikeus täysin vapaailtoihin, soittaa tai olla soittamatta, kuinka vaan hänestä hyvälle tuntuu hänen vapaailtanaan.
Meillä on tön pienen rivitalon pihalla avain piilossa ja muutama seteli, nii pääsee sisälle ikkunoita ryskäämättä ja saa taksin maksettua-jos se rahapussi siis taas on hävinny.

Ja yks "parhaimpia" oli opiskeluaikana kun olin taas kerran vihanen ja huolesta sekaisin kun silloinen poikaystävä ei vastannu "joojoo:sta" huolimatta puhelimeen. Soitti aamulla kyllä, kun olivat aamulla päästäneet putkasta ja antaneet tavarat takas ;)
Oli erehtyny menee selvittää jotain tuntemattomien riitaa, mut oli ite ollu porukan humalaisin ja päätyny lopulta poliisin mukaan ;) sielä se oli nukkunu tyytyväisenä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja öjjf;29778546:
Meillä on tön pienen rivitalon pihalla avain piilossa ja muutama seteli, nii pääsee sisälle ikkunoita ryskäämättä ja saa taksin maksettua-jos se rahapussi siis taas on hävinny.

Miksi ihmeessä ne rahatkin on pihalla? Jos kerran avain on siellä, niin eikö rahat voisi olla eteisessä jossain laatikossa esim.? Pääseehän se ukko avaimilla sisään ja hakemaan sen taksirahan sieltä sitten...

Yhteistyössä