Voi elämän kevät taas moderaattoreita!

Status
Viestiketju on suljettu.
Niih, ja mää tääl mietin että pitääsköös sitä laittaa ISO AVAUS aiheesta, ko mie en oo ollenkaan oikeesti "julkimo" tään asian puitteissa. Mie ainoostaan kommentoin kys. ketjua, enkä tohtinu hinkkikuvaa laittaa.
Eli oonks mä nyt sit "turha julkkis"??? :laugh: :laugh: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
harmittaako sulla scarlett noin hirveesti se että et sattunut tohon tissiketjuun ajoissa (=ennen julkisuutta) tissejäs laittamaan? mun mielestä tää sun jankkaaminen kyl ilmiselväti johtuu juuri tosta tollasen kuuman aiheen ulkopuolelle jäämisestä.

Mä olisin kyllä sinne tissini saanut ennen kohuakin, mutta en halua tissejäni kaiken kansan nähtäville.

Jotkut vetää taas herneitä nenään :whistle:

mut miks ihmeessä sä sit jankkaat aiheesta ihan kuin toi mun 5wee uhmis kun sillä oikein pahasti jää levy jumiin? johan jokainen joka haluaa voi käydä ihan itse sielt kattomassa et kene tissin siel on ja kenen ei. onko sulle jotain vaikeutta tollanen asia kässätä? vai mikä sua riivaa? ei, kyl mä pysyn tossa alkuperäisessä teoriassani: harmittaa muiden saama valtakunnallinen julkien huomio niiiiiin vietävästi että et nahoissasi pysy!!!

Jos mä huomiota haluaisin niin mähän kävisin tissini sinne ketjuun laittamassa tai tekisin sen römpsä-aloituksen laittamalla sinnekin kuvan! :laugh: :laugh: :laugh:

Että menepäs "psykologi" jonnekin muualle keuhkoamaan :laugh: :p :heart: :D :xmas: :hug:

eli jos tollasesta ei ole sulla tossa jankkaamisessa kyse, niin jäljelle jää sit vaan se tosiasia et olet niin armottoman tyhmä ja lapsellinen et ei mtn rotia...

Ja sähän vaikutat todella fiksulta :whistle: :laugh: :laugh: No tosikko ainakin olet.

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Niih, ja mää tääl mietin että pitääsköös sitä laittaa ISO AVAUS aiheesta, ko mie en oo ollenkaan oikeesti "julkimo" tään asian puitteissa. Mie ainoostaan kommentoin kys. ketjua, enkä tohtinu hinkkikuvaa laittaa.
Eli oonks mä nyt sit "turha julkkis"??? :laugh: :laugh: ;)

Nimenomaan, sä olet turha julkkis! :laugh: :laugh: :D ;)

tämän ketjun ap:llä tuntuu olevan vähän liikaa aikaa. joka jumalan kerta kun mä tälle palstalle eksyn niin se jankkaa jostain aiheesta. :O

Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään:
tämän ketjun ap:llä tuntuu olevan vähän liikaa aikaa. joka jumalan kerta kun mä tälle palstalle eksyn niin se jankkaa jostain aiheesta. :O

Joo joo mähän olen täällä 24/7! :laugh: :laugh: :laugh: Ja sulla taitaa olla näössä vikaa... :whistle:

Scarlett on vaan niin tyhmä ettei tajua, että ne jotka niitä tissikuvia ei laittanut sinne ketjuun, eivät myöskään laittaneet niitä tissejään sinne ketjuun.
Voiko joku oikeesti olla noin tyhmä :laugh: Kysyä nyt tommosta asiaa!
Kai se lukea osaa kuitenkin ketkä niitä kuvia sinne laitto ja päätellä loput siitä, ja osaa se vissiin jotenkin kirjottaakin kun pääsi taas jankkaamaan jostain turhiksesta

Alkuperäinen kirjoittaja iikka:
Kohta tulee tästäkin kohusta ja suivaantumisesta iltikseen juttu ;)

Pääsee palstan nipot pian lehteen, kun oikein keuhkoavat täällä :D :laugh:

Puhutko itsestäs vai.
Tiedät varsin hyvin että "julkkis-tissiketju" on lukittu ja sinne et enää itsees saa, ni pitää sit jankata oikein olan takaa, jos vaik iltis tekis uusinta jutun tissiketjun aiheuttamasta tissikohusta tms.
LOPETA JO!

Ketju lukitaan. Jokaiseen provosoivaan viestiin ei ole mikään pakko ottaa kantaa, sillä tavalla saat helposti lisää ilkeitä viestejä jokaiseen kirjoitukseesi. Usko pois ap.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä