T
tämätyttö
Vieras
nyt kysymys kaikille teille jotka kirjoitatte ketjuihin mitätöiviä vastauksia:
eikös täällä saa aloittaa mitään keskustelua jos seuraavat kriteerit ei täyty
- on köyhä, siis totaalisen rahaton ja lapsilisäänkin on vielä 72 tuntia
-asuu pienessä vuokra asunnossa ja on köyhä
- on useampi lapsi ja on köyhä ja asuu vuokralla
- on menettänyt jonkun näistä
uolison,lapsen, asunnon ja työn tai mieluiten kaikki...
- on köyhä ja on erityislapsi
-on menettänyt jonkun joskus ja on erityis lapsi ja on köyhä
siis ei ole vittuilua kenelläkkään erityisesti mutta joka s**tanan ketjuun ilmestyy näitä että onpa pienet murheet, ole onnellinen ettei sinulle ole käynyt näin, ole onnellinen ettet ole menettänyt lasta/puolisoa/työtä/asuntoa/ kaikkia edellä mainittuja.. ole onnellinen että sinulla on työ, ole onnellinen että saat enemmän rahaa kuin minä, minä en sinun tilanteessa valittaisi.. olisipa minullakin noin hyvä tilanne.. etc.
on surullista että joku on saanut vammaisen lapsen,menettänyt työnsä,asuntonsa ja on köyhä
on kamalaa että joku on menettänyt puolisonsa tai lapsensa
mutta meillä muillakin on murheita ja asioita joista tulee paha mieli, jotkut tienaavat enemmän kuin muut, mutta voivat silti joutua rahavaikeuksiin.. joillakin on kolmelasta joista ei aina joka päivä osaa olla iloinen mutta ne ovat jonkun elämän isoja murheita, miksi tuntuu siltä että meillä joilla maailma ei ole romahtanut tai ole menettänyt kaikkea, ei ole oikeutta valittaa/marista mistään..
vähän ymmärrystä nyt myös teille meitä muita kohtaan vaikka teillä onkin isompia ongelmia
eikös täällä saa aloittaa mitään keskustelua jos seuraavat kriteerit ei täyty
- on köyhä, siis totaalisen rahaton ja lapsilisäänkin on vielä 72 tuntia
-asuu pienessä vuokra asunnossa ja on köyhä
- on useampi lapsi ja on köyhä ja asuu vuokralla
- on menettänyt jonkun näistä
- on köyhä ja on erityislapsi
-on menettänyt jonkun joskus ja on erityis lapsi ja on köyhä
siis ei ole vittuilua kenelläkkään erityisesti mutta joka s**tanan ketjuun ilmestyy näitä että onpa pienet murheet, ole onnellinen ettei sinulle ole käynyt näin, ole onnellinen ettet ole menettänyt lasta/puolisoa/työtä/asuntoa/ kaikkia edellä mainittuja.. ole onnellinen että sinulla on työ, ole onnellinen että saat enemmän rahaa kuin minä, minä en sinun tilanteessa valittaisi.. olisipa minullakin noin hyvä tilanne.. etc.
on surullista että joku on saanut vammaisen lapsen,menettänyt työnsä,asuntonsa ja on köyhä
on kamalaa että joku on menettänyt puolisonsa tai lapsensa
mutta meillä muillakin on murheita ja asioita joista tulee paha mieli, jotkut tienaavat enemmän kuin muut, mutta voivat silti joutua rahavaikeuksiin.. joillakin on kolmelasta joista ei aina joka päivä osaa olla iloinen mutta ne ovat jonkun elämän isoja murheita, miksi tuntuu siltä että meillä joilla maailma ei ole romahtanut tai ole menettänyt kaikkea, ei ole oikeutta valittaa/marista mistään..
vähän ymmärrystä nyt myös teille meitä muita kohtaan vaikka teillä onkin isompia ongelmia