voi elämä mulla menee hermot noihin meidän kissoihin!!!

heh...meil kans enemmän sääntö ku poikkeus, et kissat riehaantuu just sillon ku ollaan menossa nukkuu... kaamea juoksuralli ja murina ja painiminen ja yleensä aina just meidän sängysä...

Meillä on kanssa aina menoa ja meininkiä, kun jaloissa pyörii 2 kissaa ja koira. Nyt, kun kevätaurinko lämmittää mukavasti kissojen kehoa ja mieltä, on touhu mennyt taas ihan omituiseksi: vuorokauden ympäri tömistellään varsinkin rappusia ylösalas niin, että heikompia hirvittää. Toinen kissa menee mutkissakin niin vauhdilla, että sen tassuista kuuluu sellainen jarrutusääni :/ Ja täälläkin koira painelee messissä. Mutta mua tuo kaikki huvittaa, se on vaan niin hoopoa touhua ettei siitä voi edes suuttua.

Ja kissoilla on kovin meno aina silloin, kun laitan illalla viimeisenkin valon pois päältä ;)

Täällä asuu kans 24/7 sekoileva luontokappale. Päivisin meno on edes jollain lailla siedettävää, yöt taas asia erikseen... :xmas: "kurrrrrrNAUUUUU" vaan kuuluu kun se painelee rappuja edestakaisin, hyppii sivuttain ihmisten edessä, kaataa vesi- ja ruokakuppinsa tahallaan pitkin lattiaa :kieh: Korvat luimussa painelee hullun kiilto silmissä ja innostuu erityisesti siitä, kun 2-vuotias kiukuttelee lattialla.

Yöllä nuoleskelee mun ja ukon tukkaa, häiritsee kaikin tavoin ja jos lykkään sen ulos makkarista, huutaa oven takana niin että mukula herää :headwall: Ei auta muu kuin koittaa kestää, nyt koetetaan totuttaa siihen ettei nukkuis meidän vieressä. Kuunnellaan sitten vaikka sitä karjuntaa muutama yö :whistle: Sisäkissa on joten ulos työntäminen yöksi on poissuljettu vaihtoehto.

Meillä myös nuo juosta jytistää aina illalla, niillon iltavilli :D Onneksi nuo jo tajuaa yleensä rauhoittua nukkumaan kun mekin, ehkä se on sitä iän tuomaa viisautta (toinen pian 10v, toinen 8v)...valittaishan siitä jo alakerran naapuritkin jos tuo pontso jytistäis täällä pitkin yötä, on nimittäin reppanalla hiukan raskaat luut :saint:

Mutta jokin aika sitten oli kaverin kissa hoidossa, vajaa vuosikas narttu, ja siinä ne meinasi hermot lähteä. Neiti rallasi pitkin yötä ja piti nuo meidän rauhaa rakastavat leikatut kollitkin hereillä, ja sitte alkoi vielä eka kiima... |O

Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:
Siskolla kans kissa ja se on alkanu ihan mahdottomaks niitä kohtaan kuseksii joka paikkaan viimmesen kk:n sisällä sisko pessy yhden ja saman päiväpeiton kolme kertaa, veivät anoppilaan Taunon "hoitoon" ja siellä ollu ku ei mitää, eikä yksiäkää pissoja missää muualla, ku hiekkalaatikossa :o

Tää tapaus on selvästi mielenosoitus.. Jotain sellaista kotona on että kisua kenkuttaa =)

ja seuratkaapa vaikka ni melkein joka kerran ASTUVAT paskansa päälle, mä aikoinaan huomasin vahingossa, ennen olin autuaan tietämätön...luulin minäkin että kissa on siisti eläin.

juu ja meidän piti teljetä kissa yöksi omaan huoneeseen kun ei antanu ihmisten nukkua. Kauheeta huutoo se oli yöt läpi pari viikkoa kunnes antoi periksi ja nyt on hiljaa yöt. Aluksi piti pitää kaikki ovet kiinni että huuto kuului vaimeampana, nyt riittää kun kissanhuoneen ovi on kiinni...aamulla aloittaa naukumisen jo ennen ku ylös noustaan - vielä kun sen älyisi että pääsee sitten pois kun itse noustaan EI aiemmin...

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mä olen onnistunut opettamaan kissat niin, että yöt nukutaan..
Hiekkalaatikko käynteihin tuskin pystyy vaikuttaa :whistle:

Miten ihmeessä sä oot onnistunu ne tolleen opettamaan? Kerro toki mullekin!
jaa-a. mun eka kissa meni oma aloitteisesti iltaisin nukkumaan omaan laatikkoonsa, muut on tykänny niin kovasti köllötellä vieressä että on varmaan siitä syystä kömpinyt sänkyyn samaan aikaan kun minäkin.

Yhteistyössä