voi elämä mulla menee hermot noihin meidän kissoihin!!!

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
Pask..lla pitää käydä joko aamulla niin et tuoksut leijailee vastaan ku heräilet, tai sit tälleen yömyöhään et kämppä haisee :kieh: :kieh:

Ja toi saamarin juoksurumba mitä ne harrastaa joka ilta :headwall: :headwall:
ihan aina mun ymmärrys ei riitä siihen ja siinä vaiheessa nappaan kissan kainaloon, katson sitä murhaavasti ja tuumaan et nyt on aika mennä nukkumaan. Ja onneks ne yleensä uskoo sen.

mut ihan rehellisesti en koskaan ajatellut että kissat rymistelee sitte öisin ku lapset nukkuu :whistle: kaipa ne tuosta iän karttuessa rauhoittuvat, eikö?? jooko??

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Pask..lla pitää käydä joko aamulla niin et tuoksut leijailee vastaan ku heräilet, tai sit tälleen yömyöhään et kämppä haisee :kieh: :kieh:

ihan aina mun ymmärrys ei riitä siihen ja siinä vaiheessa nappaan kissan kainaloon, katson sitä murhaavasti ja tuumaan et nyt on aika mennä nukkumaan. Ja onneks ne yleensä uskoo sen.

mut ihan rehellisesti en koskaan ajatellut että kissat rymistelee sitte öisin ku lapset nukkuu :whistle: kaipa ne tuosta iän karttuessa rauhoittuvat, eikö?? jooko??

Kissaeläimet on kylläkin yöeläimiä! Meidänkin katilla on välillä tosi hauskaa yöllä.

mä en oikeen oo koskaan tajunnu miks ihmiset ottaa vapaaehtoisesti jonkun asteisen lemmikkieläimen. Eläimet on jees ja niille pitää olla kiltti, mutta en herran jestas sentään ottas riesakseni minkäänasteista karvakasaa.

Juu, saattaa ne rauhoittua :whistle: Meidän miukut rauhoittuivat vasta, kun toinen niistä hieman yli 18 veenä kuoli. Siihen asti meuhkasivat yöt keskenään tai houkuttelivat koiran mukaan. Ei mua ne kissojen keskinäiset yösekiolut häirinneet, mutta kun ne innostivat ton 50 kiloisen koiran juoksemaan rappuja ylös ja alas, niin sitä "JUTUM-JUTUMMMM" -menoa ei kestänyt kukaan. Kun otin koiran omaan huoneeseeni ja laitoin oven kiinni, ei mennyt kuin hetki, ja vanhempi katti kävi avaamassa makkarin oven, naukaisi lujaa ja taas oli dorka niiden kanssa menossa :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Eläimetön:
mä en oikeen oo koskaan tajunnu miks ihmiset ottaa vapaaehtoisesti jonkun asteisen lemmikkieläimen. Eläimet on jees ja niille pitää olla kiltti, mutta en herran jestas sentään ottas riesakseni minkäänasteista karvakasaa.
Mä ajattelen about samalla tavalla miehistä :D

sama vika täällä kuule, katit juoksee ja varsinkin sillon kun MINÄ menen nukkumaa ja kämppä on hiljanen, sit painetaan rallia ja kirjahyllystä putoo kamat ym. kai ne rauhottuu aikanaan, syytä olis.

Alkuperäinen kirjoittaja KattiMatikainen:

Kissaeläimet on kylläkin yöeläimiä! Meidänkin katilla on välillä tosi hauskaa yöllä.

joo, siis toi yöeläin oli kyllä tiedossa mut enhän mä sitä asiaa niin loppuun asti työstänyt, että ne oikeesti riehuu täällä iltaisin ku muut mennään nukkuu. Makkareihin pääsy on niiltä nyt kielletty, muuten me oltais kaikki täällä vähän väliä pystyssä.
Ja onneks ne ei läpi yön riehu, aina tälleen alkuyöstä pitää ottaa ekaks rumba ja sit käydä siel pa..kalla :whistle:

Siskolla kans kissa ja se on alkanu ihan mahdottomaks niitä kohtaan kuseksii joka paikkaan viimmesen kk:n sisällä sisko pessy yhden ja saman päiväpeiton kolme kertaa, veivät anoppilaan Taunon "hoitoon" ja siellä ollu ku ei mitää, eikä yksiäkää pissoja missää muualla, ku hiekkalaatikossa :o

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Juu, saattaa ne rauhoittua :whistle: Meidän miukut rauhoittuivat vasta, kun toinen niistä hieman yli 18 veenä kuoli. Siihen asti meuhkasivat yöt keskenään tai houkuttelivat koiran mukaan. Ei mua ne kissojen keskinäiset yösekiolut häirinneet, mutta kun ne innostivat ton 50 kiloisen koiran juoksemaan rappuja ylös ja alas, niin sitä "JUTUM-JUTUMMMM" -menoa ei kestänyt kukaan. Kun otin koiran omaan huoneeseeni ja laitoin oven kiinni, ei mennyt kuin hetki, ja vanhempi katti kävi avaamassa makkarin oven, naukaisi lujaa ja taas oli dorka niiden kanssa menossa :headwall: :headwall:

:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mä olen onnistunut opettamaan kissat niin, että yöt nukutaan..
Hiekkalaatikko käynteihin tuskin pystyy vaikuttaa :whistle:

juu. kyllä nämäkin tajuu siinä vaiheessa ku mä rymistelen makkarista murhaava katse naamalla. parhaimmillaan oon juossu sitä rallia noiden kattien perässä et oon saanu ne napattua syliin ja kerrottua et nyt on oikeesti yö, silloin nukutaan!

meilläkin on toi jokailtanen juoksurumba menos nyt...mutta ne rauhottuu kun mä meen nukkumaan tulee peräs yläkertaan ja käy koisaamaan jalkopäähän...ja aamulla on sitten aamuravit ja joskus ne kirmaa päivälläkin mutta se on harvinaisempaa...
tytöt nukkuu sikeesti ja ovat tottuneet noiden elikoiden raveihin..ja vauvakin
varmaan aikanaan tottuu kun syntyy...

meijän kisulit lopetti ravit jo...joo ja ei tuu pentuja kun leikauttaa kissat...meilläkin pääsevät ulos jos menevät mutta en laske niitä yöksi kyllä ulos kun en osaa nukkua jollei ne makaa jalois(ninni) ja vieres jota musta -valkee harrastaa( mirri) useinkin =)

Meillä kaksi kollia myös kirmaa välillä matot mutkille ja varsinkin tuo 3vuotias rakastaa mun lankakeriä,jos löytää sellaisen niin yön aikana kieputtaa sen pöydän ympäri. Viimeksi toissa yönä siinä meni 100g nalle-lankaa. Sama kolli myös on erittäin viehättynyt siitä, että lattiakaivon kannet saa auki...jes! Viimisin idioottimaisuus oli, kun ei raksuja kuulunut heti ekalla naukasulla niin meni ja kusi pyykkikoneeseen (onneksi oli tyhjä) Ihan on ku pieni pentu! 2v.kolli paljon rauhallisempi. Nukkumaan menee lasten kaa samaan aikaan ja AINA lastenhuoneen pöydälle vierekkäin... Viha-rakkaussuhde.

Meillä kissa nukkuu suht koko päivän ja illalla se herätetään ja laitetaan leikkimään-ja ihan kunnolla. Nukkuu sitten yön, ja on ihan tottunut siihen rytmiin. Lapsi kun menee nukkumaan joskus ihan kysäsee saisko vielä leikkiä, tottelee heti kun sanoo että nyt nukkumaan.
Koulutuksesta ihan kiinni. Meillä osaa jokusen tempunkin ;)

Meillä sisäkissa ja välillä innostuu illalla menemään kovaa vauhtia pitkin asuntoa,mutta yöllä nukkuu kyllä mitä on pennusta asti tehnyt,välillä saattaa naukua yöllä,mutta ei pidä mitään kovaa meteliä yöllä.

Yhteistyössä