voi elämä mua kyrsii noi puhelinmyyjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
miten helvatussa ne on saaneet mun salaisen numeron |O Mä en TAAS jaksais vaihtaa numeroa, en ole mihinkään ylimääräiseen numeroa antanut ihan sen takia että vastaan puhelimeen paikassa kun paikassa kun tulee noita puheluita sairaalasta ja terveyskeskuksesta ym. niin sitte ne saakelin päpättäjät soittelee |O Voiko tota soittelua enää estää kun niillä näköjään mun numero kierroksessa jo on..?

Pistä puhelinmarkkinointikielto. Ovat ainakin mulle olleet tosi noloina kun olen ilmottanut tiukasti että mulla on kielto, olkaa ystävällisiä ja kunnioittakaa sitä. Eivät soita enää.

Mä en oo ikinä tajunnut miksi ihmiset tekee puhelinmyyjistä niin hirveän ongelman. Aina niitä jaksetaan haukkua! Hankkikaa oikeita ongelmia!
Monesti ne on nuoria, jotka yrittää raapia opiskelurahojaan kokoon... on se musta parempi kuin jos makaisivat kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
soita robinssonille
Näin just. Rauhoittuu heti, sitten on yksittäisiä soittajia joille ei ole mennyt tieto perille mutta kun sievästi hönkäisee että minulla on markkinointikielto niin kauniisti anteeksi pyydellen loppuu kaupanteon yritys siihen..
=)

Mulle 2 edellistä puhelinmyyjä on ollu oikein mukavia.
Toisella oli niin kiva murre et oisin pidempäänkin voinu kuunnella.
Toiselle ilmotin heti ettei mun puh.liittymäs oo parannettavaa, uskokin vielä kerrasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:
Mä en oo ikinä tajunnut miksi ihmiset tekee puhelinmyyjistä niin hirveän ongelman. Aina niitä jaksetaan haukkua! Hankkikaa oikeita ongelmia!
Monesti ne on nuoria, jotka yrittää raapia opiskelurahojaan kokoon... on se musta parempi kuin jos makaisivat kotona.

ja sekö tarkottaa ettei mulla "oikeita" ongelmia voi olla jos mä valitan puhelinmyyjistä? :D tämä selvä.

Niin ja tosiaan eiköhän siihen joku syy ole kun numero on salainen.. jotta siihen ei tuollaset kaupustelijat soittelis. En mä niitä soittelijoita syytä, vaan koko pirun systeemiä.

Ota ihmeessä puhelinmyyntikielto. Auttaa asiaa huomattavasti! Kun heti puhelun alussa ilmoitat että sinulla on suoramarkkinointikielto, niin LAKI velvoittaa myyjän lopettamaan myynnin siihen paikkaan.

Ei ne kiellotkaan auta. Itse olen joskus puhelinmyyjänä ja ihan puhelinluettelosta me soiteltiin. Eli siis jos numerosi on vanhassakin puhelinluettelossa, niin soittoja kyllä tulee!

mulla niitten numerot on tallennettu (mitkä soittaa näkyvästä numerosta) *älä vastaa* tms. Tiuhaanhan nuo yrittää, mä en jaksa vastata. Eivät hittovie usko kerralla, että kiitos en tilaa mitään! Pitäis se kielto hommata. Mulla olikin se joskus, onkohan siinä jokin aika minkä se on voimassa..?

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
just 5min sitten soitin sinne robinssonille...pitäis tulla kielto voimaan 1-3kk kuluessa.aiemmin tein netissä kiellon,jonkin aikaa oli hiljaista mut sit se sama paska alkoi taas |O |O

Mist näitä kieltoja voi laittaa? Mullekin on soitettu tänään jo 2 kertaa *AARGH*

Älkää niille myyjille huutako, he eivät voi vaikuttaa siihen, kenelle puhelu menee. Nykyään useammissa paikoissa käytössä tietsikka+kuulokkeet-yhdistelmä, ja ruudulle plumpsahtaa uusi numero jonne sitten soitetaan. Listoilta PITÄISI olla poistettuna salaiset, soittokiellot ja alaikäiset, mutta kyllähän niitä sinne eksyy. Mutta tosiaan ne työntekjät eivät päätä, kenelle soittavat.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Ankka:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
just 5min sitten soitin sinne robinssonille...pitäis tulla kielto voimaan 1-3kk kuluessa.aiemmin tein netissä kiellon,jonkin aikaa oli hiljaista mut sit se sama paska alkoi taas |O |O

Mist näitä kieltoja voi laittaa? Mullekin on soitettu tänään jo 2 kertaa *AARGH*

soita numeroon 0600-13404 ilmoita puh.nro,nimi ja osoite.

Mä olen tehnyt kiellon jo monesti...VAAN KUN SE EI AUTA PRRRKELE |O

olenkin siirtynyt suunnitelmaan pee- kerron soittajalle heti kun saan edes hiukan suunvuoroa, että mulla on kielto päällä- vedä mun numero yli listoiltas.

Soittaja ihmettelee että jaa, ei näy meillä. Minä siihen että just tein kiellon, pitäis näkyä.
Mutta tällä selvä.

Se kielto tulee voimaan niin pitkän ajan kuluttua eikä se ainakaan mun kohdallani ole ikinä kauaa toiminut, robinssonit sen kauempaa kun muutkaan.
Lisäksi listoilla on mun entinen nimi ja nykyinen..... saan siis aina kaksi soittoa peräjälkeen |O

Muistattehan nyt tämän: Vaikka teillä on suoramarkkinointikielto, mutta erehdytte laittamaan nimenne esim. johonkin tilaus-, tai arvontakuponkiin, nin sen jälkeen teille taas SAA soitella!!!

Sitäpaitsi, suurimmassa osassa puhelinmyyntifirmoista on sellainen puhelinjärjestelmä, että se ei päästä puheluita läpi sellaisiin numeroihin jotka ovat robinson-rekisterissä, että ootte taineet kuitenkin laitella numeroanne johonkin edellä mainittuihin kuponkeihin tms. ja suoramarkkinointikielto ei oo sit teil enää sen jälkeen voimassa!
Oon tehny ite kyseistä hommaa, ja näin se vaan menee!

Yhteistyössä