P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pesroonallisuutta kiitos:Noissa minkä nimen antaisit tytölle tai pojalle -ketjuissa. YÖKS.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Kuka tykkää mistäkin =) Jokainen antakoon just sen nimen mikä hyvältä tuntuu!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pesroonallisuutta kiitos:Noissa minkä nimen antaisit tytölle tai pojalle -ketjuissa. YÖKS.
No kerro, mitkä nimet itse antaisit.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pesroonallisuutta kiitos:Noissa minkä nimen antaisit tytölle tai pojalle -ketjuissa. YÖKS.
No kerro, mitkä nimet itse antaisit.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Kuka tykkää mistäkin =) Jokainen antakoon just sen nimen mikä hyvältä tuntuu!
Juuri näin. Makuasioista ei sovi kiistellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Mun lapsilla ainaski on PESROONALLISET nimet :saint:
Mitkäs sun ehdotukset tytölle ja pojalle olisi? =)
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Tosi persoonallisesti sinä ainakin osaat ilmaista mielipiteesi. YÖKS. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:meillon c:tä ja x:ää =) eikä muuten mitää lähiönimiä...hih
Alkuperäinen kirjoittaja xx:Kannattaa varmaan ajatella sen lapsiparan tulevaisuuttakin kun sitä nimeä antaa..
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Kannattaa varmaan ajatella sen lapsiparan tulevaisuuttakin kun sitä nimeä antaa..
Niin joo. Väärän nimisestä lapsesta kasvaa alkkis tai narkki.
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Kannattaa varmaan ajatella sen lapsiparan tulevaisuuttakin kun sitä nimeä antaa..
Niin joo. Väärän nimisestä lapsesta kasvaa alkkis tai narkki.
:xmas: