voi elämä ,mitä teen ton mun mummun kans??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rrrr"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"rrrr"

Vieras
mulla vanhemmat eronnu ja ei tuu yhtään toimeen ,ei sukulaisetkaan äitin ja isän puolelta. meille tuli nyt toinen lapsi ja viimeksi ristiäisissä oli isänpuolen suku ja äiti kävi sitten illalla kahvilla sen suvun kans. joo naurettavaa ja lapsellista. nyt sitten kun mummuni isän puolelta rupes hössättään ristiäisiä että hän leipoo ja tuo kaikki niin sanoin että kiitos sopii hyvin mutta äitinikin tulee sinne . rupes mulle että ei voi pyytä samaan aikaan ja sanoin nätisti että nyt on äitin vuoro ja tulkaa te illalla tai sittne yhtäaikaa. mummu suuttu ja snao että ei tule enään ikinä meille ja järjestä ite ristiäiset:D no niinhän olsiin tehnytkin.. ei tää on niin lapsellista...

Toimit juuri, kuten olit ajatellutkin. Joko se isän puolen suku tulee tai sitten ei, se ei ole sinun häpeäsi vaan heidän. Kaipa heille jäi vähän etuoikeutettujen ihmisten luulo viime kerrasta, kun äitisi puolen suku "väisti" ja tuli vasta illalla.

Kyllä on lapsellista aikuista väkeä jos eivät voi ristiäisiin tulla samaan aikaan.

Mulla on aina ollut vähän tiukkapipo linja näiden riitelijöiden kanssa. Joko mahdutaan saman katon alle tai sitten ei. Lapset eivät ole riitelyn väline eikä aihe. Meille tullaan silloin kun juhlat on -tai ei ollenkaan. Tylyä, mutta toimii.

• Tykkää
Reactions: röppö
Mää nyt näyttäisin sulle sen toisessa ketjussa mainitun äitien tsemppisignaalin, jos se olis jo keksitty. Tuo on naurettavaa, mutta sulle varmaan ankeetakin.

Kyllä on lapsellista aikuista väkeä jos eivät voi ristiäisiin tulla samaan aikaan.

Mulla on aina ollut vähän tiukkapipo linja näiden riitelijöiden kanssa. Joko mahdutaan saman katon alle tai sitten ei. Lapset eivät ole riitelyn väline eikä aihe. Meille tullaan silloin kun juhlat on -tai ei ollenkaan. Tylyä, mutta toimii.

Olen aivan samaa mieltä.
Se lapsi on pääasia niissä juhlissa joissa lapselle annetaan nimi ja juhlistetaan nimen saantia.
Pääasia ei ole aikuisten ihmisten keskinäiset riidat,erimielisyydet ja lapsellinen käytös.
Itse olen jo nykyään sanonut,etten ala aikatauluja jakamaan..Jos ei aikuinen ihminen muutamaa tuntia osaa tulla toimeen edes lapsen juhlissa,olkoon sitten tulematta!

Meillä ei annettu mahdollisuutta eriaikaan tulla - synttäreitä voin järjestää eripäivinä, mutta ristiäiset yms. niin saavat luvan tulla samaan aikaan ja samaan paikkaan jos ovat tulossa, ja jolleivät tuu niin se on kyllä ihan suora mielenilmaus mua/lasta kohtaan jos annetaan vihanpidon mennä ylitse.

Hyvin on 2 ristiäiset menny; kasteen/vihkitoimituksen ajan samassa tilassa, kahvitteluille varattu a.2huonetta b.2isoa päytää jotta kummallekkin suvulle omansa, ei kenenkään tarvi puhua kellekkään jollei taho.

Yhteistyössä