Voi elämä mitä ihmisii...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivostuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raivostuttaa

Vieras
juu, eli minulla on myynnissä vauvan vaatteita.

Yksi ihminen otti yhteyttä ja oli halukas ostamaan vaatepaketin. Samalla tuli kirjoiteltua että minulla on myös muita vaatteita myytävänä, mutta en ole ehtinyt vielä kuvaamaan kaikkia.

Hän oli kiinnostunut kaikista vaatteista, joten otin kaikista sitten kuvat. Odottelin päivän kun vastausta ei kuulunut... laitoin toisen viestin, lopulta vastasi että mies ei haluakkaan tehdä lisää lapsia, joten ei tarvitse vaatteita... ööö hei haloo.

Kuitenkin laitoin viestin onko hän siis kiinnostunut ostamaan paketin jota alunperin oli ostamassa, vastaus oli että kyllä. Olen tässä jo pari päivää odotellut maksua tilille, jotta olisin saanut paketin viikonlopun aikana postiin... nyt häneltä oli tullut viesti että ei mielellään maksa tilille vaan haluaisi paketin postiennakolla... oikeesti prkl. ärsyttävää tälläinen.

Kuvitteleeko hän oikeesti että jotain hälle postiennakolla lähettäisin, kun on jo perunut niin monta juttuansa... puhui että ostaisi muitakin tavaroitani mutta niistä ei sen enempää. Olen aivan varma että hän päättää olla lunastamatta pakettia jos sen postiennakolla lähetän ja silloinhan joudun itse maksamaan postimaksun kahteen suuntaan... ei kiitos

Onko OIKEESTI tälläisiä ihmisiä olemassa... kaikki kotona?

Yhteistyössä