Voi elämä... menee hermot noihin kännyköihin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Nyt toi Nokialainen sanoi ilmeisesti sopimuksensa irti. Se ei tee mitään, siitä ei saa virtoja pois, mitä nappulaa tahansa painaa, niin mitään ei tapahdu. Ei ota vastaan lataustakaan.
Taustavalot siinä vaan palaa, ja se on niinkun valmiustilassa - mutta ei anna tehdä mitään.

Ja just kun mun piti soittaa |O

Siks mä en enää ostanutkaan Nokialaista. Siemens on pelittänyt kuin unelma, mut alkaa olla jo niin vanha, että uutta pitäisi ostaa. Siemensiä ei vaan enää taideta Suomessa myydä, joten on varmaan pakko ostaa Nokialainen :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siks mä en enää ostanutkaan Nokialaista. Siemens on pelittänyt kuin unelma, mut alkaa olla jo niin vanha, että uutta pitäisi ostaa. Siemensiä ei vaan enää taideta Suomessa myydä, joten on varmaan pakko ostaa Nokialainen :(

Mulla taas täysin päinvastaiset kokemukset. 3 siemensiä ollut perheessä, jokainen käynyt vähintään kerran huollossa. Akut irtoilee, puhelimet sammuilee itsekseen. Nokialaisissa ei mitään vikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

onneksi on muitakin merkkejä :)

Mulla taas on sattunut niin huono tuuri noiden puhelimien kanssa, että mikään ei ole toiminut niinkuin pitäisi, aina ollut jotain vikaa kaikissa |O On ollut Nokialaista, Motorolaa, Siemenssiä ja mitähän kaikkia vielä... :headwall: Ja nytkin pitäis uutta puhelinta hankkia kun on tuossa Nokialaisessa kuolavaurio, kiitoksia vaan likalle, puhelin on käynyt syöpymään sieltä alhaalta mihin laitetaan laturija handfree, laturi vielä toimii tuohon jotenkin, mut handsfreetä ei pysty käyttämään |O :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Mulla taas on sattunut niin huono tuuri noiden puhelimien kanssa, että mikään ei ole toiminut niinkuin pitäisi, aina ollut jotain vikaa kaikissa |O On ollut Nokialaista, Motorolaa, Siemenssiä ja mitähän kaikkia vielä... :headwall: Ja nytkin pitäis uutta puhelinta hankkia kun on tuossa Nokialaisessa kuolavaurio, kiitoksia vaan likalle, puhelin on käynyt syöpymään sieltä alhaalta mihin laitetaan laturija handfree, laturi vielä toimii tuohon jotenkin, mut handsfreetä ei pysty käyttämään |O :laugh:

Kaikissa puhelimissa pitäisi varoa sitä kaikkein uusinta mallia, niissä on bugeja vaikka toisille jakaa. Ja puhelimiinkin saa ohjelmistopäivityksiä, etenkin jos sortuu johonkin ihan tuoreeseen malliin, kannattaa käydä huoltoliikkeessä päivittämässä ohjelmisto parin kuukauden kuluttua, pahimmat bugit on yleensä saatu silloin korjattua.

Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:

Kaikissa puhelimissa pitäisi varoa sitä kaikkein uusinta mallia, niissä on bugeja vaikka toisille jakaa. Ja puhelimiinkin saa ohjelmistopäivityksiä, etenkin jos sortuu johonkin ihan tuoreeseen malliin, kannattaa käydä huoltoliikkeessä päivittämässä ohjelmisto parin kuukauden kuluttua, pahimmat bugit on yleensä saatu silloin korjattua.

Miulla on pahana tapana ostaa se uusin malli ja hyvin on toiminut, nyt oli N95 ja sen luovutin miehelle ja ittelleni otin sen N95 8GB =) Hyvin on toiminut kun irrottaa akun välillä. Noitahan voi ite käydä päivittämässä, miä en oo käynyt mut vois joskus kokeilla..

Yhteistyössä