voi elämä, että mä inhoan tätä tautia!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sairas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sairas

Vieras
diabetesta meinaan. ärsyttää pistellä jotain suoniläkkeitä koko ajan, kun arvotkin on päin vittua :kieh: ei vaan jaksa :headwall: elämästä menny kaikki ilo tämän s***anan taudin takia. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Vinkkaaja:
Insuliinipumppu voisi olla hyvä ratkaisu sinulle. Ota yhteyttä terveyskeskukseen.. Tiedän monia tapauksia joissa on saatu hyvä hoitotasapaino pumpun avulla!

mua vaan ällöttää se kanyylitsydeemi siinä

Alkuperäinen kirjoittaja sairas:
Insuliinipumppu voisi olla hyvä ratkaisu sinulle. Ota yhteyttä terveyskeskukseen.. Tiedän monia tapauksia joissa on saatu hyvä hoitotasapaino pumpun avulla!

Mutta kannattaa kuitenkin harkita! Se on todella kätevä.. ja uskon että tottuisit siihen nopeasti. Eikä se nyt niin ällö se tsydeemi oo :) Pääsisit eroon jatkuvasta pistämisestä. kannaatta tutustua siihen kunnolla ja sitten vertailla hyviä ja huonoja puolia..

Voin kuvitella. Mua ketuttaa tää kilpparin vajis... koskaan ei tunne itteensä terveeksi. Jos ei väsytä niin sitten kilpparia särkee tai muuten vain turvottaa.. tai ahistaa henkeä tai ottaa pumpusta. Sit jos annos on liian pieni särkee ja jos liian suuri niin särkee.. ja jos unohtaa lääkkeen niin särkee viel enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja sairas:

Mutta kannattaa kuitenkin harkita! Se on todella kätevä.. ja uskon että tottuisit siihen nopeasti. Eikä se nyt niin ällö se tsydeemi oo :) Pääsisit eroon jatkuvasta pistämisestä. kannaatta tutustua siihen kunnolla ja sitten vertailla hyviä ja huonoja puolia..

oon miettiny asiaa, mutta en sitten tiedä. tosin se on varmaan viimeinen vaihtoehto. :/

Mä inhoan reumaani. Ei siinä, helpommalla mä taidan päästä kuin diabeetikko...
Kuitenkin reumalääkkeet on ilmeisesti hajottanut ruokatorvea niin, että pitää tutkia mikä siellä tökkii. Syöminen ja lääkkeiden otto kun on nykyään nielemisvaikeuksien takia suunnattoman hankalaa. Vielä kun pitäis pitää huoli siitä että syö tarpeeksi :|

Yhteistyössä