voi ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sniif
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sniif

Vieras
mä kilahdin ja huusin tytölle.Veti oven kiinni ja pienellä oli sormet välissä.Ei ole kauan kun yksi toinen lapsi jätti vauvan sormet oven väliin.krrrr.mulla niin kiehutti!!!!huusin sitten naama punaisena että tuhannenkin ÄÄLIÖT kun aina täytyy hämmentää niin että vauvalle sattuu.Tyttö sitten suuttui minulle ja huusi että itse olet ääliö...nyt on paha mieli kun tuollalailla haukuin tytön...

niin, anteeksi nyt kun sanon suoraan, mutta aikuisen pitäisi osata hillitä kielensä. Niin kuin varmaan huomasit, lapsi matki heti sua sanomalla sua ääliöksi. :/

Sniif, jos lohduttaa niin olen sanonut paljon pahempaakin. Ja paha mielihän siitä tuli itselle.
Joskus olen huutanut niin että olen alkanut epäillä omaa mielenterveyttänikin.
Mutta nyt on jo vähän parempi tilanne. Pyydä tosiaan anteeksi - se auttaa.

anteeks pyydetty ja tyttö rukka ihmetteli et miks äiti noin rumasti voi sanos ;( voi kauhea!!
jos hän vaikka sen unhottaisi vaikka pelottaa että hän muistaa tuon aina kuinka äiti haukku ääliöksi!!

Kyllä aikuisellakin voi mennä hermot. Mutta fiksu aikuinen voi tunnustaa olleensa itse(kin) typerä ja voi puhua lepselle ja pyytää anteeksi omaa käytöstään. Eli ei muuta kun sanomaan lepselle miksi hermosi meni ja miten typerä sinä itse olitkaan, kun sillä tavalla huusit ja haukuit vaikka tiedät, että ei toinen tahallaan vauvaa satuttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
niin, anteeksi nyt kun sanon suoraan, mutta aikuisen pitäisi osata hillitä kielensä. Niin kuin varmaan huomasit, lapsi matki heti sua sanomalla sua ääliöksi. :/

Minkä ihmeen vuoksi pitäisi ainä olla niin hillitty? On ihmisyyttä elää koko tunteiden kirjo, ja äitiys ei sitä ihmisestä pois vie ONNEKSI!

Yhteistyössä