voi apua että mä säikähdin ja lujasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tollo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tollo

Vieras
jätin vauvan ja 6vuotiaan lapseni yksin keittiöön.olin makkarista hakemassa vaatetta ja yhtäkkiä kuului iso kopsahdus.menin keittiöön ja isompi juoksi kovaa kyytiä vessaan hirveän itkun kera.huusi että vauva tippui sylistä.oli sohvalla istunut ja vauva siitä punnertanut itsensä pois.Kuulemma liukui eikä täysillä tippunut.
Aina on kielletty ettei saa vauvaa ottaa syliin mutta ei uskonut näköjään.vauvalla punaiset jäljet kasvoissa kun tippui ja huusi kovasti.mä huusin ja isompi lapsi huusi.
vauva käyttäytynyt ihan normaalisti ja nukkuu nyt yöuniaan.mulla järjettömän paha mieli!!!!miksi noin kävi!!!Onkohan vauva voinut saada jonkun aivohäiriön?

Voi kumpa et olisi liian kiukkuinen 6 vuotiaalle,hän olisi vain vähän halunnut pitää vauvelia hyvänä ja olla hänen kanssaan,ja sen takia kait tekikin salaa jos ei muuten saa :( Kunhan muistat vain sanoa että yksin ei saa toimia.Mutta jooko,mene heti 6v luo ja pyydä anteeksi huutamistasi ja sitten selität jooko?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi kumpa et olisi liian kiukkuinen 6 vuotiaalle,hän olisi vain vähän halunnut pitää vauvelia hyvänä ja olla hänen kanssaan,ja sen takia kait tekikin salaa jos ei muuten saa :( Kunhan muistat vain sanoa että yksin ei saa toimia.Mutta jooko,mene heti 6v luo ja pyydä anteeksi huutamistasi ja sitten selität jooko?

kävin hänen luonaan ja halittiin!!hän on saanut aina luvan kanssa vauvaa ottaa sohvalle syliin kun olen vieressä.
Mua niin säälitti tämä isompikin kun itki ihan hysteerisenä hänkin.olemme puhuneet että ei saa yksin ottaa koska jos vauva tippuu niin voi käydä huonosti.hän kaiketi luuli että kävi tosi pahasti!

meillä kolmonen tippui n.3 kuisena parisängystä päälleen, kiepsahti vielä selälleen. Oli vatsallaan makaamassa, eikä osannut ryömiä, mut tietty oli sit alkanut mönkimään jaloillaan ja liikkui eteenpäin, viimehetkellä huomasin ja yritin syöksyä nappaamaan kiinni, enn ehtinyt. Olin ihan varma että meni vähintään niskat poikki siinä voltissa, mut ei niin mitään käynyt. Pikku itku tuli ja sit kaikki ok.

kyllä minusta 6v jo pitää ymmärtää että vauvaa ei yksikseen syliin oteta,ehkäpä sinunkin omasi nyt viimeinkin sen ymmärtää. kai sinä yöllä katsot varmuuden vuoksi että lapsi tulee tajuihinsa? meillä meinaan joskus 2v ku syöksy sohvalta alas käski lääkäri herättää yöllä ja katsoa tuleeko tolkkuihinsa.

ärsyttää ne äidit jotka tuudittautuu síihen että eihän nyt meidän vauvalle. onko se sitten parempi että nukkuu yönsä kokonaan ja aamulla huomaakin että kaikki ei olekkaan ok?

-useinhan sitä selviää säikähdyksellä. mutta toisinki voi käydä(vaikka ehkä harvemmin
)

voisin sanoa että aika moni vauva tippuu joskus jostain vaikka siitä ei juuri puhuta.
meillä tippui 5kuisena sängyltä ja pelästyin hirveästi, lääkäriltä sain neuvon sitten herätellä parin tunnin välein. oli mielenkiintoinen yö.

Yhteistyössä