Voi ei, uusi tuttavuus ja perhosia vatsassa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen 30v, mutta tunnen itseni teiniksi. Miehen kanssa oltiin 10v yhdessä, viime kesänä hän lähti. Nyt olen netissä tutustunut mieheen. En osa selittää sitä tunnetta, mutta perhosia on vatsassa. Hänen kanssa on helppo kirjoitella. Mutta, mitä sitten?!? Entä jos hän pyytää ulos? Nolottaa ja ujostuttaa valmiiks, entä jos mä en tykkääkään tai hän minusta? Entä jos keskustelu ei käykään samalla lailla kuin viestittely? Entä jos tää juttu saa jatkoa ja hän halua jossai vaiheessa suudella mua? Apua, oon ihan panikissa. En oo käynyt trefferilla yli 10 vuotta. Tiedän, että kuulostan jotenkin urpolta, mutta mua vähän (tai siis aika paljokin) jännittää tämä juttu...

Mitä mä teen? Kaikki neuvot vaan kehiin, kiitos!:)

Älä odota liikaa. Itse kävin eron jälkeen sokkotrffeillä noin 10 kertaa ja jokainen oli suuri pettymys. LIvenä kiinnostavan ihmisen löytää tuhat lertaa helpommin.

Onhan nuo ihan normaaleja tuntemuksia noissa nettideittijutuissa ja muutenkin jos jonkun uuden tapaa. Luulisin myös että tunne voi olla molemminpuoleinen ja molemmat miettii samoja juttuja. Kokeilemalla/näkemällähän sen sitten tietää miten synkkaa jos siihen menee.

Voi netistäkin löytää , minä löysin:) Tosin sitä ennen kävin kymmenillä ja taas kymmenillä treffeilä useamman vuoden ja olin jo päättänyt että antaa olla poistan profiilin ja juuri kun olin poistamassa sitä niin napsahti viesti....ja sillä tiellä ollaan :)

Yhteistyössä