VOI EI!!!!!TIETÄÄKÖ KUKAAN???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
miten tossa rakkauden anatomiassa tulee käymään??kun se hullu alko leikkeleen sitä vauvaa ulos Violetilta??...en kestä odottaa seuraavaa jaksoa....niin jännään kohtaan jäi....

Tiedätkö mistä tietää ,että DIABETIS 2,saapuu tai sepelvaltimotauti ?
_ Vastaus; jos vatsa on pyöreä (eli täyttä rasvaa),pitää aloittaa välittömästi
pienempi enerkian saanti vrk;ssa etupäässä hedelmiä ja vihreitä tuoretta.
Martti Mäkeläinen P.S: Minulla asia piilevänä voi puhjeta nyt.

http://www2.nelonen.fi/keskustelut/Home/tabid/150/forumid/15/tpage/1/view/topic/postid/193087/Default.aspx#193087

mun mielestä se paljastusketju päättyy siihen että violet kuolee...?

Alkuperäinen kirjoittaja m:
http://www2.nelonen.fi/keskustelut/Home/tabid/150/forumid/15/tpage/1/view/topic/postid/193087/Default.aspx#193087

mun mielestä se paljastusketju päättyy siihen että violet kuolee...?

Pöh. Charlotte sai potkut, Naomi sai uuden työn. Ihan hyvin voi olla myös toinen noista, jota ei välttämättä nähdä ensi kaudella (sekin oli hyvin epämääräisesti sanottu, että nähdäänkö vai eikö nähdä).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jenkeissäkään ei ole tullut ulos uutta kautta, niin tuskin kannattaa luottaa noihin juonipaljatuksiin.

Mä oon kyl nähny sen jakson tosi kauan sitten, latasin monta kuukautta sitten muistaakseni. Violetin vauva löytyy ehjänä, yks sen hullu potilas pölli sen. Tuli sit näyttämään vauvaa sairaalaan ja sairaalassa se yks mieslääkäri (eli Violetin vauvan isä ) huomasi naisen ja näki et sillä poikavauva kun tää lääkäri oli ultrassa nähny et se on tyttö. Ja niin ne sai sen takas Violetille.

Tosin Violet oli niin shokissa tapahtumasta ettei pystyny hoitaa vauvaa, vaan anto huoltajuuden isälle. Hoh, en ees muista tän isän nimee ku on niin kauan sitten kattonu. Mut siis se Violetin poikaystävä.

Siis tää joka pölli vauvan oli juuri menettänyt tyttövauvansa ja Violetin vauva on siis poika. Ja Violet ei todellakaan kuole! Eikä vauvakaan... Oon nähny monta jaksoa tän jälkeen.

Yhteistyössä