M
"Mama"
Vieras
[QUOTE="kahden äiti";22598721]Meillä kaksi syntynyt 11kk välein. En tiedä mitä pahaa tuo toisen syntymä olisi esikolle tehnyt, mulla edelleen on kaksi kättä ja kaksi kainaloa. Minulla on myös mies joka on ollut niin esikoisen kuin kuopuksenkin kanssa hyvin tiiviisti heti syntymästä lähtien. Meidän "etu" tosin oli se että minulta ei maitoa ole koskaan noussut, ei edes herutuslääkkeillä...pullovauvoja siis. Ikuna ei ollut tarvetta "kouluttaa" esikoista tarpeeksi isoksi, kuopuksen tieltä pois. Hän sai ihan rauhassa olla vauva, meillä olikin kaksi vauvaa. Vaipat vaihtaa kahdelle siinä missä yhdelle. Syliin mahtuu kaksi juomaan pullosta, pieni nukkui kantoliinassa ja mahdollisti näin sen että pystyin vallan hyvin leikkimään, syöttämään jne isompaa...Kärrylenkillä molemmat nukkuivat vaunuissa. Huomion jakaminen on ihan vanhemmista kiinni, kuinka paljon jaksaa nähdä vaivaa ja kuinka valmis on sylin jakamaan vaikka koko päiväksi.[/QUOTE]
Meillä on ikäeroa tasan vuosi ja allekirjoitan kaikki nämä. Kumpikaan ei meillä muista aikaa kun ovat olleet ainokaisia, tasavertaisuus kunniaan tässäkin
Aivan mieletön parivaljakko nuo ovat ja ei voi muuta kuin olla tyytyväinen tähän ratkaisuun
Mun mielipide on että mitä suurempi ikäero ja mitä enemmän esikoinen tottuu siihen ainoan rooliin, niin sitä vaikeampaa hänelle on kun se seuraava tulee maailmaan.
Meillä on ikäeroa tasan vuosi ja allekirjoitan kaikki nämä. Kumpikaan ei meillä muista aikaa kun ovat olleet ainokaisia, tasavertaisuus kunniaan tässäkin