tämä ikä
Näköjään nelikymppisen naisen hormonitoiminta käy ylikierroksilla, kun ei saa tarpeekseen mistään. Koko ajan haluttaa, eikä oma käsi riitä alkuunkaan. Lukuisat rakastajatkaan eivät auta kuin hetkeksi.
Varmaan, mutta sitä en halua avuksi.Keuhkokuume auttaa tuohonkin vaivaan
No pidä sit suus kiiAlkuperäinen kirjoittaja tämä ikä;30564298:Varmaan, mutta sitä en halua avuksi.
hanki toyboyAlkuperäinen kirjoittaja tämä ikä;30564280:Näköjään nelikymppisen naisen hormonitoiminta käy ylikierroksilla, kun ei saa tarpeekseen mistään. Koko ajan haluttaa, eikä oma käsi riitä alkuunkaan. Lukuisat rakastajatkaan eivät auta kuin hetkeksi.
Ei sekään auta.No pidä sit suus kii
Minulla on jo niitä, useampikin. Niiltä saa sellaista kyytiä, että oksat pois, mutta kohta tekee taas mieli lisää.hanki toyboy
Alkuperäinen kirjoittaja tämä ikä;30564307:Minulla on jo niitä, useampikin. Niiltä saa sellaista kyytiä, että oksat pois, mutta kohta tekee taas mieli lisää.
Ei sekään ole auttanut. Omalta ukolta ei enää saa, joten pakko turvautua vieraaseen apuun.Sun pitää mennä naimisiin. Sehän on naisilla ainoa takuuvarma keino kaikkien seksuaalisten halujen kadottamiseen.
Minulla riittää seksiseuraa jonoksi asti, mutta kun pitää ehtiä hoitamaan myös työ ja perhevelvoitteita. En ehdi tapailemaan rakastajiani niin usein kuin haluaisin.Laita ilmoitus treffipalstalle. Saat seksiseuraa niin pajon kuin haluat.
Jos on puoliso niin sitten saa milloin haluaa. Tuskin miestä haittaa.Alkuperäinen kirjoittaja tämä ikä;30564476:Minulla riittää seksiseuraa jonoksi asti, mutta kun pitää ehtiä hoitamaan myös työ ja perhevelvoitteita. En ehdi tapailemaan rakastajiani niin usein kuin haluaisin.
Joo, siis eihän naisia KOSKAAN paneta. Eiku...Tohon auttaa trollauksen lopetus
Tule kertomaan tämä minun miehelleni. Viimeksi seksiä on ollut yli puoli vuotta sitten kotona.Jos on puoliso niin sitten saa milloin haluaa. Tuskin miestä haittaa.
Miten se nyt on yhtäkkiä iskenyt päälle viimeisen parin vuoden aikana?Ei se nelikymppisyydestä johdu. Sulla on seksiaddiktio.
Mä oon mies ja mulla on ns "herkkä pippeli" keksinyt sanan ite. Riittää että pippeliä koskee niin alkaa panettaa kiva käydä vessassa kun siitä pitä ottaa kiinni ja pyyhkiä niin siihen koskee monta kertaa mitta nyt tänään ei oo paanettanut yhtään oon kyllä runkannut pari kertaa vai toka lerta ei panettanut. En tiiä jos se on se eilinen runkkaus "sessio" joka ei meinanut loppua eli sillälailla että aina kun olin laukemassa niin jotain häiritsi mua tai jos se oli se että olin niin saamarin lähellä että olisin tullut jos se oli se juju tossa että jos pippelisi on herkkä niin runkkaa muutama kerta että melkein tulet ja sit paussi ja sama 3 kertaa ja sit kun oot tehnyt sen 3 kertaa niin runkkaat että tuleeNäköjään nelikymppisen naisen hormonitoiminta käy ylikierroksilla, kun ei saa tarpeekseen mistään. Koko ajan haluttaa, eikä oma käsi riitä alkuunkaan. Lukuisat rakastajatkaan eivät auta kuin hetkeksi.