Voi ei, panettaa koko ajan

• Viestiketjun aloittaja tämä ikä
  • Ensimmäinen viesti
tämä ikä
Näköjään nelikymppisen naisen hormonitoiminta käy ylikierroksilla, kun ei saa tarpeekseen mistään. Koko ajan haluttaa, eikä oma käsi riitä alkuunkaan. Lukuisat rakastajatkaan eivät auta kuin hetkeksi.

thats it
Alkuperäinen kirjoittaja tämä ikä;30564280:
Näköjään nelikymppisen naisen hormonitoiminta käy ylikierroksilla, kun ei saa tarpeekseen mistään. Koko ajan haluttaa, eikä oma käsi riitä alkuunkaan. Lukuisat rakastajatkaan eivät auta kuin hetkeksi.
hanki toyboy

joop
Mä panin yhtä tyyppiä ehkä 10 kertaa yhdessä vuorokaudessa, ei vaan voitu pitää näppejämme (tai mitään muitakaan osia irti toisistamme), ja nyt on kyllä kaikesta liukkaudesta huolimatta jotain hiivaa tai muuta ärsytystä toosassa eikä tee kyllä yhtään mieli. Liikakäyttö siis auttaa tuohonkin.

tämä ikä
Ei mulla ole hiivakaan lopettanut panetusta. Hiiva iskee aina välillä juurikin tuon kertaluontoisen liikakäytön takia, mutta äkkiäkös taas toosa on lääkkeillä hoidettu kuntoon.

vierailija
Mä oon mies ja mulla on ns "herkkä pippeli" keksinyt sanan ite. Riittää että pippeliä koskee niin alkaa panettaa kiva käydä vessassa kun siitä pitä ottaa kiinni ja pyyhkiä niin siihen koskee monta kertaa mitta nyt tänään ei oo paanettanut yhtään oon kyllä runkannut pari kertaa vai toka lerta ei panettanut. En tiiä jos se on se eilinen runkkaus "sessio" joka ei meinanut loppua eli sillälailla että aina kun olin laukemassa niin jotain häiritsi mua tai jos se oli se että olin niin saamarin lähellä että olisin tullut jos se oli se juju tossa että jos pippelisi on herkkä niin runkkaa muutama kerta että melkein tulet ja sit paussi ja sama 3 kertaa ja sit kun oot tehnyt sen 3 kertaa niin runkkaat että tulee

Yhteistyössä