A
alkuper.
Vieras
Lapsi 1v8kk on tähän mennessä nukunut 1,5h päiväunet. Tänään ilmeisesti maha on ollut kipeä eikä uni ole tullut. 2,5h yritin nukuttaa ja lopputulos se että nyt istuu sylissä ja leikkii iloisena, tosin silmät ristissä... Saa nähdä mitä tästä tulee =( Ilalla ois ollu meno joulujuhlaan mut kestää 19-20, taitaa jäädä välistä.
Harmittaa =(
Harmittaa =(