Voi ei, olin taas kaupassa kiireessä napannut pannukahvia :(

Höh
No ei ole mitään ongelmaa, keität samalla tavalla ku tavallisesta kahvista.
Hiukka enemmän voi pannujauhetta laittaa.
Meillä ostetaan aina pannujauhatuskahvia, on parempaa ku tavallinen.
Ja keitän kahvinkeittimessä....

Eli siis kahvin keittoon....
 
Meillä on varmaan kerran mies ostanut pannukahvia... Laitettiin sitten vähän enempi sitä purua, kun normaalisti...

Ajattele, että onneksi oli edes kahvia, olen joskus herännyt aamuun, ETTEI OLE YHTÄÄN KAHVIA! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Meillä on varmaan kerran mies ostanut pannukahvia... Laitettiin sitten vähän enempi sitä purua, kun normaalisti...

Ajattele, että onneksi oli edes kahvia, olen joskus herännyt aamuun, ETTEI OLE YHTÄÄN KAHVIA! :eek:
Ei voi olla :eek: Hyi että, tekee ihan pahaa ajatellakin :'( Olen mie kyllä jo aamukahvin juonut viiden aikaan :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Meillä on varmaan kerran mies ostanut pannukahvia... Laitettiin sitten vähän enempi sitä purua, kun normaalisti...

Ajattele, että onneksi oli edes kahvia, olen joskus herännyt aamuun, ETTEI OLE YHTÄÄN KAHVIA! :eek:
Ei voi olla :eek: Hyi että, tekee ihan pahaa ajatellakin :'( Olen mie kyllä jo aamukahvin juonut viiden aikaan :whistle: :whistle:


Olin kotiäiti ja mies töissä jo.
Soitin siskolleni, jonka mies oli vasta menossa töihin. Sanoin siskolle, että puen tytöt ja lähetään lähi-Siwaan, mutta tsemppaan itseäni lähtemään liikkelle.
Ja niinpä siskoni mies, yhtä kahvihullu, tuli meidän oven taakse ja toi KAKSI KAHVIPAKETTIA minulle... :p :heart:
Tätä pelastusta jaksan aina miettiä... :D
 
Munamankeli
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Ei ole pannua :'( Parempaahan se olis, mutta ei viitti kattilassa keitellä. Laitoin jo tippumaan 5 kupillista kahvia, johon laitoin 7 mitallista kahvia.

Munamankeli :D


Hyvä hyvä luulis tulevan hyvää :) Mä monesti näin teen tosiaan :) siinä ei oo muuta kun se että mä jouduin pari kertaa hakemaan sopivaa määrää ennenku maistu normaalille mutta harjotus, se tekee mestarin :p
 

Yhteistyössä