Voi ei, olen varmasti raskaana :( Miten keskeytys lääkkeillä tapahtuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
Tänään teen vielä testin, mutta olen silti jo varma oireiden takia. Meillä on jo ennestään kolme lasta ja enempää ei ole suunniteltu. Talo jäisi liian pieneksi ja autokin. Minulla ei ole edes vakityötä. Miten keskeytys lääkkeillä tapahtuu? Toisaalta ajatus keskeytyksestä tuntuu aivan kamalalle :( Hirveä olo ja itkettää.

Voi älä tee sitä, jos suinkin voit olla tekemättä :( Mä olen sen virheen mennyt tekemään n. neljä vuotta sitten ja kadun sitä eniten koko elämässä. Itkettää vieläkin ja manaan ku piti olla niin tyhmä. Kyllä ne asiat aina saa jotenkin jäjestettyä ja lapsia voi laittaa useamman samaan huoneeseen nukkumaan yms.

Ihan kamalaa :( Ehkäisy on hoidettu ja silti tulin raskaaksi. Nyt haluan kyllä sterilisaation. Meillä ei ole talossa, kuin kolme makuuhuonetta, eli jo nyt ahdasta. Voi hitto miksi piti käydä näin??!!!

Aborttia ei pidä tehdä jos on vähänkin epävarma.
Itse tein abortin aikoinaan,ja päivääkään en ole katunut.
Minulla tehtiin lääkeellinen keskeytys joskus rv 12 maissa. Kävin sairaalassa ottamassa lääkkeen suun kautta,ja pari päivää siiä menin osastolle jossa laitettiin kohdunsuulle lääkettä,siitä meni pari tuntia kun alkoi vuoto.Sairaalassa oli kokonaisuudessaan noin 6h,ja sitten kotiin.
Keskeytys tehdään lääkkeillä myös muulla tapaa,varsinkin jos vähemmän viikkoja,silloin asia voidaan hoitaa myös kotona.
Lääkäri kyllä kertoo miten sinun kohdallasi toimittaisiin.

• Tykkää
Reactions: Jennan unelma
Älä nyt ainakaan tilan puutteen takia mieti keskeytystä. En ole keskeytystä vastaan periaatteellisesti, mutta jos vähänkin tuntuu pahalta ajatukselta niin siitä saattaa tulla todella ikävät henkiset seuraukset itsellesi. Itse tein joskus sen virheen että punnitsin juuri työtilannetta jne. Mutta katumuksen jyrättyä ylitseni tajusin ettei niillä ole mitään merkitystä. Aina saa asiat järjestettyä. Voimaa!

Yhteistyössä