voi ei olen nyt sitten naimisissa miehen kanssa, jolla on katkarapu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mirri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpas täällä typeriä olettamuksia.
Provo tai ei, mutta tässä aloituksessa ei ole mitään sellaista mikä ei mitenkään voisi olla totta.

Ap voi olla esimerkiksi lestadiolainen, helluntalainen tai muu vastaava eikä siksi ole ollut fyysisessä kontaktissa miehensä kanssa ennen hääyötä (tietty voi tehdä niin ilman vakaumustakin).
Ja toisekseen, eikö teillä ollut neitsyeinä MITÄÄN hajua penisten kokoeroista?
Olisitte luulleet mikropenistä normaaliksi jne?

[QUOTE="vieras";27404437]Ei ole olemassa pienimunaisia miehiä, on vain löysäpilluisia naisia.

Älä edes yritä väittää että olit neitsyt![/QUOTE]

myönnän että minussa ja miehessä oli vikaa. olin neitsyt.. enää en.

[QUOTE="mirri";27404417]me emme sauno, koska mieheni ei ole suomalainen.[/QUOTE]

Sun miehes ei ole saunonut sun kanssa, koska tietää että bänksit tulisi jos näkisit hänen varustuksensa. Äijä on nero. Sano nyt vielä että olet varakas eikä teillä ole avioehtoa? Anna mä arvaan, tapasitte netissä tai lomamatkalla ja äijä muutti suomeen luoksesi aika pian?

[QUOTE="Kikka";27404487]Sun miehes ei ole saunonut sun kanssa, koska tietää että bänksit tulisi jos näkisit hänen varustuksensa. Äijä on nero. Sano nyt vielä että olet varakas eikä teillä ole avioehtoa? Anna mä arvaan, tapasitte netissä tai lomamatkalla ja äijä muutti suomeen luoksesi aika pian?[/QUOTE]

väärin meni. :D emme asu suomessa. mies on varakas ja avioehto löytyy.

[QUOTE="mirri";27404627]väärin meni. :D emme asu suomessa. mies on varakas ja avioehto löytyy.[/QUOTE]

Nojaa, silti.. Miten jotkut ulkomailta palstailevat eivät saa ä:n pilkkuja mutta sulla ne tulee? Näin asian vierestä. Mutta sulla on kyllä niin paskamainen tilanne ettei käy kateeks. Hyvä että käkkylää löytyy!

[QUOTE="vieras";27403865]Tän täytyy olla provo! kuka menee nykypäivänä naimisiin ilman tarkistusta ja testiajoa. Kai sä nyt olet sen alasti nähnyt ennen naimisiinmenoa...?[/QUOTE]

Uskovainen. Ei saa mennä sänkyyn ennen kuin on naimisiin. Kaiken maailman helluntalaisia maailma täynnä.

Onhan noita, jotka harrastavat vasta avioliitossa seksiä, vaikka tämä provo taitaa ollakin. Tiedän useamman tapauksen.

Ja koolla todellakin ON väliä, ei siitä mihinkään pääse. Menit naimisiin, miehelläsi on katkarapu etkä voisi kuvitellakaan harrastavasi oraaliseksiä, dildoja tms.? Onnea ja menestystä vain :D

moi,

Tilasin pakkaus xtrasize, onko mitään ongelmaa tullitoimipaikkaan täällä Suomessa? että paketti saapuu täällä Suomessa? on mitä tämä tuote on luvallista käyttää täällä Suomessa? Itse pelkään, että en voi olla ongelma poliisille.

Nuorena ei kannata jäädä seksuaalisesti epätyydyttävään suhteeseen. Sitä katuu sitten vanhempana. Jos uskovaisuus tms. asettaa esteen erolle, niin siinähän sitten olet.

Mun miehelläni on myös pieni, ei tosin mikään mikropenis, mutta lyhyt ja kapea. Ainoastaan silloin, kun hänellä seisoo aivan kivikovana, tunnen edes jotain. Ja minulla sentään on erittäin hyvät lantionpohjalihakset ja jopa jonkun verran ahdas värkki. Kaikki mahdollinen on kokeiltu, myös dildo (mikä ei ollut kovinkaan kummoinen ratkaisu). Sohvan reunalla istuessa osuu ehkä parhaiten, kun siinä myös oma vehje painuu hiukan kasaan, mutta esim. takaapäin ei käytännössä onnistu ollenkaan.

Minä kuitenkin otin tämän miehen tietäen tilanteen, arvostan hänessä muita asioita kuin k*rpää. Mutta parikymppisenä en olisi tyytynyt samaan, en.

Mä olen itse ollut sillä tavalla samassa tilanteessa kuin ap, että emme mieheni kanssa harrastaneet seksiä ennen avioliittoa. Ja kyllähän se alku aikamoista harjoittelua oli. Mutta pikku hiljaa, kuukausien kuluessa opimme nauttimaan toinen toisistamme ja nykyään meillä on erittäin tyydyttävä seksielämä.

Eli ap:lle: Kuukausi on todella lyhyt aika oppia harrastamaan seksiä (vaikka elokuvissa aina kaikki sujuukin heti eka kerralla täydellisesti jonkun tuntemattomankin kanssa). Tuohon koko-juttuun en osaa ottaa juurikaan kantaa, muuten kuin toteamalla, että eiköhän se harjoitus auta (osittain ainakin) siinäkin asiassa. Ja varsinkin kun seksi on paljon, paljon muutakin kuin pelkkä yhdyntä.

Ulkomailla kirjoittamisesta (sille, joka epäili ap:n aitoutta ääkkösten takia): TÄÄltÄ ulkomailta minÄkin kirjoitan, ihan ÄÄkkÖsten kanssa. Sitä voi katsos tuoda oman koneensa mukanaan tai sitten vaan asentaa ne ääkköset paikkalliseen koneeseen :) Ja vastaavasti ihan suomessa suomalaisella koneella voi kirjoittaa vaikka kyrilisillä tai heprean aakkosilla.

on näit daamejen juttuja mukava lueskella,ei voikku nauraa hyvä että on matkaa välissä muutenhan repisivät silmät toistensa päästä,miks sit yleensä meni naimisiin olis ostannu dildon olis tullu halvemmaks ja aina valmiina tsemppiä taipaleelle.

Näitä vastauksia lukiessa tulee sellainen olo, että pienikaluisilla miehillä ei ole mitään toivoa parisuhteesta :/ Onko se koko oikeasti niin tärkeä? Tykkään seksistä, mutta en olisi missään tapauksessa vaihtanut kaikin puolin ihanaa ja minulle täydellistä miestä johonkin toiseen, jos hänellä olisi ollut minimaalinen vehje..

No onhan sillä väliä ainakin jonkun verran. Samahan se olisi että normaalikaluinen mies valittaisi jos muijansa olisi sellainen ämpäripillu että mikään ei tuntuisi missään. Vaikka ois muuten tosi kiva nainen niin onhan tuo sellainen asia että varmaan moni mies vaihtaisi naista.

Omalla ukolla ei ole kovin iso, mutta kannustamalla ja kehumalla siihen on ikään kuin tullut kokoa lisää. Tai ainakin erektio on niin kova nyt kun mies tietää että mä rakastan ja ihailen, niin uskaltaa esitelläkin sitä ylpeenä. Totta puhuen vieläkin välillä se koko häiritsee mua kun tekis mieli sellasta kunnon kovaa panoa edes hieman isommalla, mutta meillä mies on taitava kielestään ja sormistaan, joten pärjäilen.

Näitä lukiessa mietin aina miten ne lesbot pärjää? Ei ole edes sitä katkarapua? Jos koko on niin merkittävä tekijä seksissä miten kenelläkään lesbolla voi olla tyydyttävä seksielämä?

Kerran olen ollut miehen kanssa jonka vehje oli valehtelematta etusormeni pituinen ja paksuinen. Ei kyllä tuntunut missään vaikka on treenatut lantionpohjanlihakset ja normaalikokoiset vehkeet joskus jopa sattuvat. En ollut myöskään koskaan saanut yhdyntäorgasmia ennen kuin tapasin hyvin varustetun nykyiseni, jonka kanssa sain melkein heti, että juu, on se kyllä koosta kiinni. Yhdyntä on kaikista parasta muutenkin seksissä ja orkut ihan järjettömiä, en kestäisi elämää miehen kanssa jolla olisi pieni. No enää ei kyllä normikokoinenkaan enää kelpaisi kun tuohon on tottunut.

Itse olen normaalikokoinen mies, ollut ehkä sadanviidenkymmenen naisen kanssa ja luulen, että jokaisessa naisessa on yhtä paljon, ellei jopa enemmänkin eroja niissä vehkeissä kuin miehissäkin. On ahtaita, turpeita, löysiä, tyhjiä, märkiä, kuivia.. Sillä naisen vehkeen koolla ei todellakaan ole sitä suurinta merkitystä vaan sillä miten se käyttäytyy kiihottuessaan. Jotkin puristuvat mukavan tiukasti sormenkin ympärille jo kiihottuessaan, vaikka koko olisi kuitenkin monen sormen mentävä. Joillakin taas sormen sisään laittaessa ei tunnu siellä sisällä mitään muutakuin tyhjää tilaa. Lihaksista se ei ole paljoa kiinni, tiedän miltä se tuntuu kun nainen joka osaa puristaa lantionpohjan lihaksiaan, eikä se tunnu edes kovin hyvältä. Se on tasan kiinni siitä minkälaiset systeemit on syntyessään saanut. Nuorempana seurustelin hetken erään kaikinpuolin miellyttävän neidin kanssa, mutta päätin itse lopettaa suhteen lyhyeen koska seksi ei mielestäni toiminut meidän yhteensopimattomien vehkeiden takia. Nykyisin olen ollut saman naisen kanssa jo pitkään jonka kanssa homma toimii, kumpikin saadaan seksistä paljon ja todellakin, seksi on paljon muutakin kuin se yhdyntä. Käsiä, jalkoja, huulia.. Itse olen tyytyväinen siihen kun kokeilin nuorempana, tyytyväinen myös että vaimoni on kokeillut. Isoja ja pieniä, tiukkoja ja löysiä!

[QUOTE="Minä vain";27404013]Onnea avioliittoon! Ehkä vika on sinun kokemusten puutteessasi. Kaipaisit ja tarttisit kunnon pannuksi tulemista. Useamman miehen toimesta, edestä takaa ja mahdollisesti yhtä aikaa.

Itse ainakin panin menemään nuorena kunnolla, sain normikyrpää ja jättikyrpää, paljon ja monesti. Ainut ketä olen koskaan rakastanut on kuitenkin pienimunainen, mutta olen tyytyväinen.[/QUOTE]

Minä olisin voinut kirjoittaa tämän saman.

[QUOTE="bbb";29393956]Näitä lukiessa mietin aina miten ne lesbot pärjää? Ei ole edes sitä katkarapua? Jos koko on niin merkittävä tekijä seksissä miten kenelläkään lesbolla voi olla tyydyttävä seksielämä?[/QUOTE]

Siksi olenkin varmasti hetero, kun minulle ei pelkkä sormet ja suu riitä.

Yhteistyössä