Voi ei, mun on ikävä sitä aikaa kun lapset oli ihan pikkuisia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikävä pieniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikävä pieniä

Vieras
Nyt täytti nuorinkin juuri 3 vuotta. Niin kovin odotin tätä, kun nuorinkin alkais jo tulla leikki-ikään, mutta nyt onkin jotenkin haikeaa. Lapset on "isoja", omatoimisia, käyvät päivähoidossa ja leikkivät keskenään. Ei ole enää vaipanvaihtoa eikä perushoitoa juurikaan. Ei nukutuksia vaunuihin tai öisiä koliikki-itkua.

Onko teille muillekin tullut haikeus tässä vaiheessa ja teittekö sitten vielä yhden...? ;)

Ei tuossa vaiheessa. Mutta nyt, kun nuorin täyttää 18 v, niin aina välillä niitä aikoja muistelee haikeudella. Kunnes muistan sen 8 päivää kestäneen yrjötaudin ja olen taas tyytyväinen siitä, että ne ajat ovat onnellisesti ohi :D

Meillä kuopus täyttää kesällä kolme ja vähän samoja mietteitä. Tosin meillä lasten kehitys on sen verran hidasta että joistain vauva-ajan iloista saadaan yhä nauttia... B)

Mutta jokatapuksessa vauvakuumetta on ollut jo viimekesästä asti ja suunnitelmissa olisi se kolmonen, sitten kun aika tuntuu sopivalta. Tämä ajatus auttaa pitämään haikeutta kurissa.

Semmoistahan se on. Meillä kaikki ovat jo koululaisia, ja sylitellä ei juuri enää saa. Onneksi on noita sukulaislapsia, jotka välillä tykkäävät viivähtää tädin sylissä :heart:

Juu.. tuli vähän haikeus, kun illalla järjestelin liinavaatekaappia ja löysin sieltä vauvan pussilakanan jonka viisi vuotta sitten olin silittänyt ja viikannut. En edes muistanut kyseistä lakanaa...Tuoksuttelin sitä sitte aikani ja tirautin pari kyyneltäkin :( Esikko täyttää kesällä viisi ja kuopus 3.

Olen erilainen nuori, ei minkään näköistä haikeutta havaittavissa, vaikka kuopus täyttää 3v syyskuussa :whistle:

Melkeinpä odotan, että kuopuskin aloittaa koulun :D Luultavasti ääni muuttuu kellossa vuosien varrella... tai sitten ei :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Olen erilainen nuori, ei minkään näköistä haikeutta havaittavissa, vaikka kuopus täyttää 3v syyskuussa :whistle:

Melkeinpä odotan, että kuopuskin aloittaa koulun :D Luultavasti ääni muuttuu kellossa vuosien varrella... tai sitten ei :xmas:

Muuttuu se *tietää* =)

Yhteistyössä