Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Eli kuvaa ei voi liittää jos siinä ei ole tuollaista päätettä? Ymmärsinkö oikein?
Jep, yleisemmin kuvan pääte on tosiaan jpg tai gif, mutta myös muistaakseni png...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Eli kuvaa ei voi liittää jos siinä ei ole tuollaista päätettä? Ymmärsinkö oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:mä en pääse eteenpäin siitä kun oon klikannu kuvaa ja se kapea laatikko tulee siniseksi, mitä sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:mä en pääse eteenpäin siitä kun oon klikannu kuvaa ja se kapea laatikko tulee siniseksi, mitä sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:![]()
Jokos nyt onnistuis...miun lemppari koirarotu
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:mä en pääse eteenpäin siitä kun oon klikannu kuvaa ja se kapea laatikko tulee siniseksi, mitä sitten?
Sitten pitäisi löytää hiiren näppäimistä se kopioi tai copy. Yleensä se löytyy hiiren oikean näppäimen alta, niin myös tässä mun läppärissä. Sen jälkeen klikkaat tähän vastauslaatikkoon ja valitset paste tai liitä.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:mä en pääse eteenpäin siitä kun oon klikannu kuvaa ja se kapea laatikko tulee siniseksi, mitä sitten?
Sitten pitäisi löytää hiiren näppäimistä se kopioi tai copy. Yleensä se löytyy hiiren oikean näppäimen alta, niin myös tässä mun läppärissä. Sen jälkeen klikkaat tähän vastauslaatikkoon ja valitset paste tai liitä.
kun ei tuu tuota paste tai liitä tekstiä
kyllä ne silloin tulee nyt eiAlkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:mä en pääse eteenpäin siitä kun oon klikannu kuvaa ja se kapea laatikko tulee siniseksi, mitä sitten?
kun ei tuu tuota paste tai liitä tekstiä
Se on omituista. Miten sä liität ne youtuben linkit tänne ilman noita? Vai näkyykö nuo siellä youtubessa?
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Ei hitto nyt on pakko mennä nukkuun
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:![]()
Jokos nyt onnistuis...miun lemppari koirarotu
Ihana!