en sitten näköjään ikinä tajua kuinka noita kuvia tänne saa laitettua...oon saanut useammankin neuvon, mutta ei onnistu :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mikä siinä teillä tökkii? Ymmärrättekös hiiren oikean näppäimen merkityksen ja sieltä avautuvat vaihtoehdot? Mulla on tässä aikaa neuvoa vaikka kädestä pitäen, jos neuvoja vielä haluatte. Mutta ensin mun pitää tietää aloitanko ihan perusteista =)
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mikä siinä teillä tökkii? Ymmärrättekös hiiren oikean näppäimen merkityksen ja sieltä avautuvat vaihtoehdot? Mulla on tässä aikaa neuvoa vaikka kädestä pitäen, jos neuvoja vielä haluatte. Mutta ensin mun pitää tietää aloitanko ihan perusteista =)
Joo perusteista mielellään :ashamed: Mulla on siis läppäri, eli ei ole hiiren oikean puoleista näppäintä
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mikä siinä teillä tökkii? Ymmärrättekös hiiren oikean näppäimen merkityksen ja sieltä avautuvat vaihtoehdot? Mulla on tässä aikaa neuvoa vaikka kädestä pitäen, jos neuvoja vielä haluatte. Mutta ensin mun pitää tietää aloitanko ihan perusteista =)
Joo perusteista mielellään :ashamed: Mulla on siis läppäri, eli ei ole hiiren oikean puoleista näppäintä
Siis eikös läppärissäkin ole hiiressä näppäimet? Ainakin meidän on...
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mikä siinä teillä tökkii? Ymmärrättekös hiiren oikean näppäimen merkityksen ja sieltä avautuvat vaihtoehdot? Mulla on tässä aikaa neuvoa vaikka kädestä pitäen, jos neuvoja vielä haluatte. Mutta ensin mun pitää tietää aloitanko ihan perusteista =)
joo siis onhan siinä kaksi näppäintä alekkain, ja alemmasta on saanu kopioitua linkit,esim youtubessa mutta en vaan saa suoraan laitettua kuvia
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mikä siinä teillä tökkii? Ymmärrättekös hiiren oikean näppäimen merkityksen ja sieltä avautuvat vaihtoehdot? Mulla on tässä aikaa neuvoa vaikka kädestä pitäen, jos neuvoja vielä haluatte. Mutta ensin mun pitää tietää aloitanko ihan perusteista =)
joo siis onhan siinä kaksi näppäintä alekkain, ja alemmasta on saanu kopioitua linkit,esim youtubessa mutta en vaan saa suoraan laitettua kuvia
No se alempi on varmaan se oikeenpuoleinen... Voi hitsi, mä tuun kohta näyttää sulleTai sit mäkään en osaa, ja voidaan yhdessä huudella täällä et apua!
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Tai no sama se sille läppärin merkille, kun olet kerran osannut youtubestakin liitellä linkit tänne, niin osaat kyllä kuvatkin. Kokeilepa tätä sivua: http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=18&ziel=bigs klikkaa hiirellä ihan normaalisti jotain kuvaa ja liitä se tähän vastauslaatikkoon ja paina Vastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Tai no sama se sille läppärin merkille, kun olet kerran osannut youtubestakin liitellä linkit tänne, niin osaat kyllä kuvatkin. Kokeilepa tätä sivua: http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=18&ziel=bigs klikkaa hiirellä ihan normaalisti jotain kuvaa ja liitä se tähän vastauslaatikkoon ja paina Vastaa.
no kokeillaan
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:pakko se on uskoa etten osaa, mä en vaan tajua mitä teen väärin
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:pakko se on uskoa etten osaa, mä en vaan tajua mitä teen väärin
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:pakko se on uskoa etten osaa, mä en vaan tajua mitä teen väärin
Kertoisitko sä miten teet, jos virhe löytyis sillä tavalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Piti käydä pyykit levittelemässä kuivamaan, en enää viitsi laittaa rumpuun.
Joo, hmm.. kyllä sulla pitäisi siinä läppärin hiiressä olla normaalit hiiren toiminnot. Minkä merkkinen sun läppäri on?