Voi ei! Mitä meninkään sanomaan kaverille!? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen kaveri?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28193389]Kyllä se siitä lauhtuu. Aika hölmöä on myös yhden ylilyönnin takia koko ystävyyttä katkaista eli pyydät vielä kerran anteeksi kummaltakin ja myönnät, että se oli huono vitsi, ja tarkoitit sen vain vitsiksi etkä tarkoittanut loukata. Sitten annat ajan vähän kulua niin eiköhän se siitä.[/QUOTE]

Suora lainaus ap:n tekstistä:Ennen kaveri ymmärs tällaista huumoria, muttei näköjään enää. Eipä taida olla eka kerta, mutta saattaa olla viimeinen. Mullakin olisi kynnys aika matalalla mitä tulee mun lapsiini.

[QUOTE="vieras";28193389]Kyllä se siitä lauhtuu. Aika hölmöä on myös yhden ylilyönnin takia koko ystävyyttä katkaista eli pyydät vielä kerran anteeksi kummaltakin ja myönnät, että se oli huono vitsi, ja tarkoitit sen vain vitsiksi etkä tarkoittanut loukata. Sitten annat ajan vähän kulua niin eiköhän se siitä.[/QUOTE]

Ehkä se ei ollut ap:n ensimmäinen huono vitsi?

Suora lainaus ap:n tekstistä:Ennen kaveri ymmärs tällaista huumoria, muttei näköjään enää. Eipä taida olla eka kerta, mutta saattaa olla viimeinen. Mullakin olisi kynnys aika matalalla mitä tulee mun lapsiini.

Minä taas en ymmärrä sellaista, että vedotaan siihen että pyydettiin jo anteeksi ja sitten pitäisi sen toisen mielestä jatkaa vain samaa rataa. Että ei ymmärretä, että nyt riitti.

[QUOTE="a.p";28193350]
En tosiaan osannut ajatella että kaikki näkee sen kommentin.[/QUOTE]

Kannattaakohan sun olla FBssa tai varsinkaan käyttää sitä, jos tällainen pikku seikka on sulla hakusessa. Olet vaaraksi myös itsellesi siinä missä muillekin.

[QUOTE="vieras";28193439]Ajattelematonhan sinä olit mutta ajattelematon on myös *kaverisi* joka valittaa ettei lapsella isää.
Jos lapsella kuitenkin on isä joka vie lasta hoploppiin tms ja tapaa lasta ei kaveri voi pitkin kyliä laukoa ettei lapsella olisi isää.
Asia olisi aivan eri jos lapsen isä ei suostuisi tapaamaan lastaan ollenkaan.[/QUOTE]

no jos se isä on vaikka monta kuukautta pitänyt taukoa lapsen näkemisessä, ja äidistä on alkanut tuntua siltä että on kuin lapsella ei olis isää,sitten isä saa päähänsä viedä lapsen hoploppiin kerran. niin mistä tuo äiti olis voinut nähdä tulevaisuuteen?

Tosi törkeää julkisesti laukoa tuollaista. Ehkä kannattaa pysyä facesta poissa, jos et ymmärrä mikä on julkista ja mikä ei. Ehkä kaveri ei olisikaan suuttunut niin pahasti, jos kyse olisi ollut hänestä itsestään, mutta nyt lapsi kärsii tuosta. Saatoit vaikeuttaa lapsen ja muutenkin etäisen isän orastavaa suhdetta, hienoa ap!

Lukekaapa kaikki kommentit läpi ennenkuin tulette haukkumaan aloittajaa. Hän sanoi että se kaveri on myös ihan Facebookissa julkisesti valittanut ettei lapsella ole isää! Joten, kyllä se kaveri tässä nyt aika oudolta kuulostaa.

No, sanomattakin selvää, että tosi tökerö kommentti....AIVAN KÄSITTÄMÄTÖN!! Mutta, että uhkailtiin, miten uhkailtiin? Se sitten kertoo paljon siitä uhkailijasta, vaikkakin ymmärrän häntä hyvin kyllä....siltikään uhkailu ei ole oikea tapa selvitella omia tunteita tai toisen tölväisyjä..

Ehkä kaveri on laittanut asetukset niin, ettei lapsen isä näe sitä ja tuossa kuvassa näki mitä kirjoitit ja kaveria alkoi harmittaa kun kävi isällekin ilmi mitä hänestä puhuu?

Niin tai näin, kannattaisi miettiä vähän tarkemmin mitä sinne faceen kirjoittaa. Kaikkia meitä varmaan joskus esim. oma puoliso harmittaa ja saatetaan sanoa rumastikin toisesta mutta en minä ainakaan silti tykkää jos joku minun miestäni alkaisi minulle haukkua.

[QUOTE="Mie";28194220]Lukekaapa kaikki kommentit läpi ennenkuin tulette haukkumaan aloittajaa. Hän sanoi että se kaveri on myös ihan Facebookissa julkisesti valittanut ettei lapsella ole isää! Joten, kyllä se kaveri tässä nyt aika oudolta kuulostaa.[/QUOTE]

Mitä sitten, jokainen on vastuussa omista sanomisistaan ja tuo oli ap:lta erittäin törkeästi sanottu. Se ei muutu toisten sanomisilla miksikään.