Eilen näistä naapureista kirjotin kun on niin perseestä molemmin puolin |O
Joka asiasta valittava eukko ja toisella puolen hirveet koirat mitkä räkyttää koko ajan, nii äkäsiäkin että varmaan puris käden irti jos pääsis. Tollanen mitätön verkko sillä suojana. Pikkasen saa olla varuillaan ettei vaan kumpikaan lapsi erehdy sormeensa siihen laittaa.
Kannoin astialaatikko sisälle äsken, menin sitten kompastumaan ja muutama lasi rikki :kieh:
Tää naapurin eukko nauraa räkätti ihan hysteerisenä ja sano että sen siitä saa kun ei voi rauhassa muuttoonsa tehdä
:headwall:
Eilen just napis kun ei kuule telkkari kun me kolistellaan, vaikee näitä tavaroita ihan äänettömästi viedä. Taida olla juuri mitään eristettä seinissä jos ei telkkaria kuule jos joku kantaa tavaroitaan |O
Järki tässä lähtee!
Joka asiasta valittava eukko ja toisella puolen hirveet koirat mitkä räkyttää koko ajan, nii äkäsiäkin että varmaan puris käden irti jos pääsis. Tollanen mitätön verkko sillä suojana. Pikkasen saa olla varuillaan ettei vaan kumpikaan lapsi erehdy sormeensa siihen laittaa.
Kannoin astialaatikko sisälle äsken, menin sitten kompastumaan ja muutama lasi rikki :kieh:
Tää naapurin eukko nauraa räkätti ihan hysteerisenä ja sano että sen siitä saa kun ei voi rauhassa muuttoonsa tehdä
Eilen just napis kun ei kuule telkkari kun me kolistellaan, vaikee näitä tavaroita ihan äänettömästi viedä. Taida olla juuri mitään eristettä seinissä jos ei telkkaria kuule jos joku kantaa tavaroitaan |O
Järki tässä lähtee!