Voi ei mikä nimi: Pipsa-Liina :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun mielestä on "hieman" eri asia

Mitenhän mä en oo yhtään yllättynyt että sinusta tää on eri asia :whistle: Niinhän mä vissiin veikkasinkin sun ajattelevan... no ei kyllä ollut vaikea veikata oikein ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
kalahtaa omaan nilkkaan..oikeasti fiksu ei jaksais edes välittää koko ihmisestä..mutta sinä se jaksat jäkättää...

Mä jaksan vääntää sen tyypin kanssa vaikka maailman tappiin asti :D

Naantalin palo-aihekin oli NIIN mielenkiintoinen, ja hän NIIN väärässä.

mitä se åbå riehuu kuten aina :o eikös ap sanonu et HÄNELLÄKIN on kamala nimi mutta et tuosta tulee pimpsa mieleen ??? voi kauheeta...heti pitäis päästä vähän lisää haukkuu..kiva vajota lasten tasolle asiassa

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
kalahtaa omaan nilkkaan..oikeasti fiksu ei jaksais edes välittää koko ihmisestä..mutta sinä se jaksat jäkättää...

Mä jaksan vääntää sen tyypin kanssa vaikka maailman tappiin asti :D

Naantalin palo-aihekin oli NIIN mielenkiintoinen, ja hän NIIN väärässä.

tuntuu olla täydellinen ihminen? syyllistää ja kiusata muita, olla näsäviisas ja muutenkin ärsyttävä henkilö?
Oot varmaan ollut lapsena todella ärsyttävä persoona näsäviisas ja aina äänessä.

Alkuperäinen kirjoittaja mömmö:
tuntuu olla täydellinen ihminen? syyllistää ja kiusata muita, olla näsäviisas ja muutenkin ärsyttävä henkilö?
Oot varmaan ollut lapsena todella ärsyttävä persoona näsäviisas ja aina äänessä.

Metsolahan se täydellisyys on.
Mulla on oikein mukavaa, tykkään itsestäni kovasti eivätkä muutkaan ole koskaan valittaneet :heart:

Yhteistyössä