Voi ei.. Men ollukaan raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kimalle84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kimalle84

Aktiivinen jäsen
10.09.2008
5 284
2
36
Joo, kunhan halusin sanoa. En kellekään läheiselle oikein viittinyt koska niiden ajatushan on että parempi etten oo raskaana kun toi poju on kohta vasta 3 kk.. Kyllähän mäkin ajattelen asiaa niin että parempi jotta kroppa sais vähän palautuu ennen ku seuraavaa tyrkätään putkeen, mut..

Pojua odotin viisi vuotta ennen kuin sain plussan, tällöin olin jo menettänyt toivoni ja olin kauhean surullinen etten tule raskaaksi.. Päätin silti että voin kai sitä minäkin elää ilman lasta, onhan niitä muitakin, ja minua hienompia ja parempiakin ihmisiä jotka olosuhteiden pakosta elävät ilman lasta.. Sitten ukko kiikutti minulle raskaustestin, jonka tein pitkin hampain "tietäen" jo negatiivisen tuloksen.. Oli se hassua kun tuli plussa.

Nyt pelkään siis kovasti sitä ettei me saada pojalle sisaruksia. Ja nyt jo, jos olisi tullut testistä plussa, niin minun ei olisi tarvinnut alkaa taas pelkäämään ja miettimään tuota raskaus asiaa..

Toisaalta, kyllä tuo minun pieni ihmeeni riittää jos sisaruksia ei tule. On se niin ihana.

Tulee hirmu itsekäs olo. Toiset eivät saa sitä yhtäkään pikku ihmettä ja mä ruikutan tällasesta. :(

:hug:

Ei sen tarvi olla maailman suurin harmi että siitä on itsellä paha mieli. Ja se paha mieli pitää antaa olla aikansa ja mennä sit menojaan. Jos sen ohittaa olankohautuksella vaikkei haluaisi, se jää takaraivoon ja voi aiheuttaa enemmän huonoa oloa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:hug:

Ei sen tarvi olla maailman suurin harmi että siitä on itsellä paha mieli. Ja se paha mieli pitää antaa olla aikansa ja mennä sit menojaan. Jos sen ohittaa olankohautuksella vaikkei haluaisi, se jää takaraivoon ja voi aiheuttaa enemmän huonoa oloa.

Tulihan sepostus, mut jos ymmärrät mitä ajan takaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän :
kauheen pitkä yritys teillä on kyllä ollut ennen tuota esikkoa, mutta yritä nyt nauttia siitä vauva-ajasta! *hali*

Nauti nyt äläkä murehdi! Sulta menee pian koko ihana vauva-aika ohi sillä et murehdit tulevan raskauden mahdollisuutta.

Pienenä vihjeenä, raskaus yleensä korjaa ne kropan ongelmat ;) Sitä käytetään lapsettomuuden hoitokeinona :D ;) Kokemusta on, ensimmäistä yritettiin 2 vuotta, toinen tärppäsi yhdestä ehkäisyttömästä kerrasta :)

No mä nyt oon vähän tämmönen huolehtija .. Kyllä mä nautinkin vauvasta.. iltaisin nukkumaanmennessä vaan mietityttää aina toi miten toisen tulemisen kanssa käy vai käykö ollenkaan :|

Yhteistyössä