VOI EI, KAATUSIN :(

  • Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti
runde
Älä nyt säikähdä mutta mun äiti oli kaatunut jäätikköön kun oli odottanut mun isosiskoa.Siinä kävi sitte huonosti,äiti oli tuntenut kun vauva oli ruvennut pyörimään mahassa ja niin siinä kävi että kuristui napanuoraan.Joten mars,mars näytille vaikka ei tuntuiskaan pahalle.
 
hkhlk
Lähtisin kiireellä, jos jotakin on vialla aika on kullanarvoista. Siinä ei auttaisi, vaikka huomenaamulla tarkistettaisiin sydänäänet. En halua huolestuttaa, mutta noilla oireilla on mun mielestäni lähdettävä viivytelemättä äitiyspolille tarkistettavaksi.
 
Apua
Äitiyspolilla käytiin. Puoli tuntia oltiin käyrällä ja kyllä se pieni siellä liikkui ja sykkeet oli hyvät. Ne liikkeet vaan tuntuu johonkin sellaiseen suuntaan että eivät tunnu samalta kuin ennen :)
Supistuksia tosin tulee ja kätilö käski niitä seurata et pitää leikata aikasemmin jos lähtee käynnistymään.
Kotiin tullessa sitte supisteli ihan urakalla ja TODELLA KIPEESTI. Niin kipeesti ei ole ikinä supistellu. En pystynyt käymään nukkumaan kun ei ollut missään asennossa hyvä ja voivottelin ja vaikeroin vaan. Mutta menivät sitten parissa tunnissa ohi ja sain unen päästä kiinni.

Nyt ei enää supistele. Päätä särkee, polvi ihan mustana ja pirun kipeä ja tuo oikean puolen kylkikin on ottanut kivasti osumaa ettei paljon siedä venytellä.
Mutta parempi näin... Siis että jäseniä kolottaa kuin että vauvalla olisi joku hätä.
Nyt en uskallakaan sitten mitään oikein tehdä ettei lähde tulemaan ennen aikojaan kun tosiaan nyt illalla tuntu jo että joudun vielä saman yön aikana uudestaan käymään sairaalassa että varmasti synnytys käynnistyy.
Koitetaan sinnitellä sinne sovittuun torstaihin ;)

 

Yhteistyössä