K
kfkfkf harmaana
Vieras
Ostin kohteen aika edulliseen osta heti hintaan. Myyjä viestitteli asiallisesti ja kyseli mm että sopiiko smartpost toimitus. Sen jälkeen kun ilmoitin maksaneeni, ei ole laittanut mitään viestiä, vaikka laitoin tekstiviestinkin. Maksettu jo maanantaina.
Sitä ennen mailaili ihan ahkeraan :/
Muitakin edullisia kohteita oli myynyt, eikä ne ainakaan ole antanut tälle vielä palautetta.
Myyjä oli tunnistautunut, mutta nimestä puuttui yksi kirjain (sposti oli kokonimellä)
miten tällainen tunnistautuminen on edes mahdollista? Eikös se nimi tule pankista?
Voi olla että epäilen nyt turhaan, mutta aika erikoiselta kuulostaa
Lupaa viedä tavaran postiin 3 päivässä, eli eikös mun maksun pitäis olla keskiviikkona viimeistään tilillä, maanantaina käydä postissa ja keskiviikkona tavara mulla? Eli torstaina voin alkaa kyselemään perään?
Sitä ennen mailaili ihan ahkeraan :/
Muitakin edullisia kohteita oli myynyt, eikä ne ainakaan ole antanut tälle vielä palautetta.
Myyjä oli tunnistautunut, mutta nimestä puuttui yksi kirjain (sposti oli kokonimellä)
miten tällainen tunnistautuminen on edes mahdollista? Eikös se nimi tule pankista?
Voi olla että epäilen nyt turhaan, mutta aika erikoiselta kuulostaa
Lupaa viedä tavaran postiin 3 päivässä, eli eikös mun maksun pitäis olla keskiviikkona viimeistään tilillä, maanantaina käydä postissa ja keskiviikkona tavara mulla? Eli torstaina voin alkaa kyselemään perään?