Voi ei.... apua kaivataan....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViikarinÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

ViikarinÄiti

Vieras
Tulin kotiin ja ihmettelin kun poika 4,5 vee pööräs tossa ympärillä vähän oudosti ja kyllähän se syykin sitten selvisi....

Poika on tunkenut purkan korvaan!

Millähän ihmeellä sen saa sieltä pois??

Onko se lääkärireissu vai löytyisikö teiltä jotain kikka kolmosia?

Yritin pinseteillä napata, mutta ei tahtonut irrota kun pieniä paloja vaan, taitaa olla liian ison pinsetit mulla :/

Kyllä mä luovuttaisin ja menisin päivystykseen. Purkka kun muuttuu vielä aika löllöksi siellä korvassa lämpimässä ja venyy ja vanuu, kun sitä yrittää poistaa. Lääkärissä on lamput ja muut vehkeet, joilla on näkyvyys ja ulottuvuus parempi. Itse olen käynyt poistattamassa helmen keskisiskon nenästä, kun en saanut kotikonsteilla millään otetta siitä. Lääkäri kurkkasi nenään ja sanoi: "Herrajumala, tämähän on ihan täynnä verta!" Mä totesin tyynen rauhallisesti: "Se on punainen helmi" :D

Voi vitsit, pakko se on vielä yrittää. Lasten kanssa olen nyt keskenään kotona ja molemmat vielä flunssassa, paha paikka lähtee päivystykseen.... Kaikkea ne keksii!

(me on poistettu aiempina vuosina jo mm.herneitä nenästä :D)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi vitsit, pakko se on vielä yrittää. Lasten kanssa olen nyt keskenään kotona ja molemmat vielä flunssassa, paha paikka lähtee päivystykseen.... Kaikkea ne keksii!

(me on poistettu aiempina vuosina jo mm.herneitä nenästä :D)

Menee helposti syvemmälle ja sit ei saa pois iman toimenpiteitä!! Ikinä ei sais ite ronklata korvaan mennyttä, mikäli ei siis lähde suht iisisti.

Joo, en mä kyllä nyt uskalla mennä sitä ronkkimaan... mitä sanotte, uskaltaisiko tuon kanssa odottaa aamuun? Tarkoitus oli muutenkin lähteä huomenna lääkäriin, menis siinä samalla sitten. Tosi kurjaa kun tästä päivystykseen vajaat 10km, ei autoa ja muksut kipeinä :(

Yhteistyössä