Voi, auttakaa.. Millainen mekko sopii sirolle naiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen melko lyhyt, rinnat sopivat kroppaan eli suhteellisen pienet.. Minkä mallinen mekko sopisi? Tahtoisin baarimekon! :D Eli saa olla lyhyt. Ikäni puolesta voin käyttää mitä vain.

Alkuperäinen kirjoittaja Anu:
http://www.bubbleroom.fi/product/vila/29286/product.aspx

Mä oon kokoa 32 ja voisin esim tätä käyttää.

Mulle taas ei oikein tuo malli sovi, rinnat näyttävät entistä pienemmiltä enkä osaa olla ilman rintsikoita :(

Alkuperäinen kirjoittaja Anu:
Tuo alin mekko on mun lemppari :) Ajattelin jos ostaisin valmistujaisiin sen.

Tuo on kyllä nätti! Voisin käydä kokeilemassa Vilassa, jos siellä sattuis olemaan hyllyssä. Ongelma vaan on tuossa olkaimettomuudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:
Nuo tuubimekot sopii kylla siroille hyvin, ja alle tietysti olkaimettomat rintsikat. Mutta kayttakaa ihmiset vareja, miksi aina mustaa ja harmaata?

Mä tykkään siksi mustasta ja harmaasta koska mulla on blondit hiukset, joten korostaa väriä :)

Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:
Nuo tuubimekot sopii kylla siroille hyvin, ja alle tietysti olkaimettomat rintsikat. Mutta kayttakaa ihmiset vareja, miksi aina mustaa ja harmaata?

Mulla ei ole yksiäkään joista saisin olkaimet irti. Pitäis varmaan käydä ostoksilla Changessakin ;) Mutta mitäs värejä löytyy punahiuksiselle? Vihreää en jaksa enää käyttää. Pinkki tuntuu olevan muodissa..

Olen vähän hukassa nykymuodin kanssa. Mitä tuollaisen tuubimekon kanssa laittaisin? Nilkkurit ja saappaat löytyy, pitääkö laittaa sukkikset vai legginsit vai mitä?

*avuton*

Yhteistyössä