Voi auttakaa joku! Toimiiko tää alennuslinkki? Samantien voisi alkaa ketju aiheesta mitä uutta hankitte kesäksi.

asuntovaunussa ei ole muuta hyvää kuin se että ei tartte pakata kamoja joka välissä laukkuihin

Asuntoauto ois sit jo eri juttu.


MUTTA. Ahdas. Vessa haisee joka tapauksessa. Suihkuun ei mahdu. Ja jos mahtuukin ni sit koko hökötys on vesihyöyryä täynnä.

Ja loppupeleissä ruokaakin on kivempi tehdä ulkona grillaillen.


Tosin se, että nykyään saa polttavan käymälän kaasu-versiona on juttu mikä saa pohtimaan että ehkä sittenkin...

Ois se kiva silloin kun täytyy käydä kyläilemässä sukulaisissa sun muissa. Saisi ees nukkua omassa rauhassa :D
 
vierailija
Oletteko te koskaan laskenut montako yöpukua omistatte? Montako t-paitaa? Entä uimapukuja? Monetko alushousut? Kuinka monta mekkoa ja hametta? Montako villapaitaa? Entä legginssejä?

Mä luulen että kaikilla on ihan liikaa. Mä luulen että vaikka esim. 10 t-paitaa olisi jo aivan tarpeeksi ellei liikaa. Mutta ihmisillä on vaikka 20 t-paitaa!
 
Oletteko te koskaan laskenut montako yöpukua omistatte? Montako t-paitaa? Entä uimapukuja? Monetko alushousut? Kuinka monta mekkoa ja hametta? Montako villapaitaa? Entä legginssejä?

Mä luulen että kaikilla on ihan liikaa. Mä luulen että vaikka esim. 10 t-paitaa olisi jo aivan tarpeeksi ellei liikaa. Mutta ihmisillä on vaikka 20 t-paitaa!
heti kylmiltään pystyn sanomaan ettei oo yksiäkään legginsejä, mekkoa eikä hamosta
 
vierailija
heti kylmiltään pystyn sanomaan ettei oo yksiäkään legginsejä, mekkoa eikä hamosta
Pitääkö viestistäsi ymmärtää ettet olekaan uudestaan kirjautunut nimimerkki Krut? Omppu-ukko on entinen nimimerkki m1es.
Olen konmarittanut jo aikoja sitten vaatekaappini ja varastoni. Kaupoissa on kiva katsella kevään muotia, mutta tuskin tarvitsen mitään uutta. Viime kesänä yhdet häät peruuntuivat. Jäi sellainen tunne, että toivottavasti kukaan muukaan ei höyrähdä vihille. Kaikkiin muihin juhliin lähden mielelläni.
 
  • Vau!
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Oletteko te koskaan laskenut montako yöpukua omistatte? Montako t-paitaa? Entä uimapukuja? Monetko alushousut? Kuinka monta mekkoa ja hametta? Montako villapaitaa? Entä legginssejä?

Mä luulen että kaikilla on ihan liikaa. Mä luulen että vaikka esim. 10 t-paitaa olisi jo aivan tarpeeksi ellei liikaa. Mutta ihmisillä on vaikka 20 t-paitaa!
Ei yhtään yöpukua. Yksi koko uimapuku ja yhdet bikinit. Alushousuja en ole laskenut. Villapaitoja kaksi. Yhtään perus t-paitaa en omista
 
vierailija
millä logiikalla päädyit tuommoiseen olettamukseen?
Nimimerkki Krut oli aiemmin jatkuvasti palstalla. Jutuissasi on kai ollut samanlainen tatsi, kun noin pahasti erehdyin jopa sukupuolta myöten.
Nöyrä anteeksipyyntöni ja pahoitteluni. Olin eilen kirjallisuusillassa ja sitten huristelin eka kerran 15-ratikalla ja kävelin lopun matkan kaupan kautta.
Nyt lojun sohvalla vatsa täynnä kahvia ja herkkuja. Ehkä pitäisi mennä uudestaan sänkyyn ja nousta oikealla jalalla niin ajatukseni kirkastuisivat.
 
  • Vau!
Reactions: Johnny Appleseed
Nimimerkki Krut oli aiemmin jatkuvasti palstalla. Jutuissasi on kai ollut samanlainen tatsi, kun noin pahasti erehdyin jopa sukupuolta myöten.
Nöyrä anteeksipyyntöni ja pahoitteluni. Olin eilen kirjallisuusillassa ja sitten huristelin eka kerran 15-ratikalla ja kävelin lopun matkan kaupan kautta.
Nyt lojun sohvalla vatsa täynnä kahvia ja herkkuja. Ehkä pitäisi mennä uudestaan sänkyyn ja nousta oikealla jalalla niin ajatukseni kirkastuisivat.
saat anteeksi
 
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Oletteko te koskaan laskenut montako yöpukua omistatte? Montako t-paitaa? Entä uimapukuja? Monetko alushousut? Kuinka monta mekkoa ja hametta? Montako villapaitaa? Entä legginssejä?

Mä luulen että kaikilla on ihan liikaa. Mä luulen että vaikka esim. 10 t-paitaa olisi jo aivan tarpeeksi ellei liikaa. Mutta ihmisillä on vaikka 20 t-paitaa!

Mulla ei oo yhtään oikeaa yöpukua.

Uikkareita yhdet, lisäksi kolmet bikinit.

Mekkoja neljä, hameita kolme. Noin kymmenen t-paitaa plus muutama huomiovärinen työpaita. Villapaitoja kolme. Työhousuja muutamat, vaellushousuja myös ja parit farkut. Shortseja sopivasti kahdet.

Legginsejä nolla mutta on mulla sit joogatrikoot ja juoksutrikoot ja merinovillaisia pitkiä "kalsareita" ts. legginsejä muutamat. Ja sillä merinovillaosastolla oonkin sit kunnostautunut, niitä kyllä riittää... on edellämainittujen lisäksi hihattomia, lyhythihaisia ja pitkähihaisia aluspaitoja. Ja tunika ja pari pidempääkin mekkoa jotka siis toimittavat yöpuvun virkaa silloin kun moista on pakko käyttää.


Kalsareista ja sukista en viitsi puhua ku en jaksa laskea.
 
Nimimerkki Krut oli aiemmin jatkuvasti palstalla. Jutuissasi on kai ollut samanlainen tatsi, kun noin pahasti erehdyin jopa sukupuolta myöten.
Nöyrä anteeksipyyntöni ja pahoitteluni. Olin eilen kirjallisuusillassa ja sitten huristelin eka kerran 15-ratikalla ja kävelin lopun matkan kaupan kautta.
Nyt lojun sohvalla vatsa täynnä kahvia ja herkkuja. Ehkä pitäisi mennä uudestaan sänkyyn ja nousta oikealla jalalla niin ajatukseni kirkastuisivat.
Mielesi kirkastuttua voisit kertoa, kumpi on mielestäsi miehekkäämpi, Krut vai Ruuttis? ;)
 
Muistan kun purin laukkuja. Se siemenpussi oli ihan tossa. Pöydällä. Ja sit laitoin sen jonnekin ajatellen että ihan kohtpian voisi kokeilla kylvääkin jokusen siemenen...


Ja nyt se ei ole missään!


Alkaa jo epäilyttää, että mies, se kun inhoaa aniksen makua, on heittänyt mun siemenet roskiin.


Minne saatoin sen laittaa?
 

Yhteistyössä