Voi auttakaa joku! Toimiiko tää alennuslinkki? Samantien voisi alkaa ketju aiheesta mitä uutta hankitte kesäksi.

Mä aion tilata tuolta uuden luottomekon (Se Ros-versio siis) ja ostoslistalla on myös uudet sandallit tyyliä Ecco tai vastaava, semset joilla voi rypeä rantakivikoissa ja metsäpoluilla.


Muutoin ei taida olla tarvetta hankkia mitään. Jotankin oon oppinut että vähemmällä pärjää kun ostaa juur sen mistä tykkää ja jättää ne "tää on melkein hyvä" ostokset ostamatta.


 
Oikeasti ihminen pärjää niin vähällä!

Oon tässä pohtinut, että jos koko talven pärjäsin sadan litran matkalaukkuun mahtuvilla vaatteilla/kengillä ja mies samoin niin miksi meillä kuitenkin on vaatekomerollinen vaatteita.

Toki oli kyse vain kesäkelin vermeistä, talvivarusteet vievät varmasti kaksinkertaisen tilan.
 
Kesäksi löytyy kyllä vaatteita, mutta nämä välikaudet on mun murheenkryyni. Joka kevät ja syksy huomaan, ettei ole mitään järkevää takkia tai kenkiä näihin keleihin.
Vähän samaa vikaa täällä. Vaatteiden osalta. Ja kun vielä lisää sen, että jos laittaa päälleen mitään missä on keinokuitua niin jokaisesta kaiteesta ja autosta saa aikamoisen tällin.


Kengät on helpot ku goretexeillä pärjää kesät talvet. Toisissa on lämmin vuori, toisissa ei.
 
vierailija
Juu ei ole varaa ostaa kesäksi mitään uutta. Vaan ei ole kyllä tarvettakaan. Näillä mennään, mitä on!
Aina kannattaa ostaa jotain pientä itseä ja muita ilahduttamaan.
Olin eilen mukavassa tilaisuudessa. Vieruskaveri ihaili koruani ja kysyi mistä olen sen ostanut. Koruni oli avajaistarjouksessa hyvin edulliseen hintaan.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Mulla on pieni pyöreä trumpettijalkainen pöytä. Siinä oli iso pöytälevy, joka vaihdettiin pieneen - kukkapöydåksi kyllä mut ompelupöytänä on ollut just sopiva. Tuoli vie enemmän tilaa😉

Mulla ois vanha poljettava singeri. Siihen pitäisi laittaa uusi hihna jotta se toimisi taas. Tai voisihan siitä tehdä pöydän upouudelle ompelukoneellekin. Toi vanha on vaarallinen ku siitä puuttuu kaikki ne suojat, kerran ompelin sillä sormmen läpi ku en muistanut varoa.
 
vierailija
Ompelukone oijs tosi siisti juttu! Saisi korjattua ja paikkailtua.

Mut sit tarvittaisiin taas pari neliötä lisää tilaa.
Niitä muuten myydään tosi halvalla nyt. Tikki paranee heti kun muistaa lisätä öljyä niihin pikkureikiin, jotka ovat sitä varten. Moni ei ole siitä kuullut. Ja sitä pitää käyttää, et ne osat saa liikettä☀☀💡
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
vierailija
Oikeasti ihminen pärjää niin vähällä!

Oon tässä pohtinut, että jos koko talven pärjäsin sadan litran matkalaukkuun mahtuvilla vaatteilla/kengillä ja mies samoin niin miksi meillä kuitenkin on vaatekomerollinen vaatteita.

Toki oli kyse vain kesäkelin vermeistä, talvivarusteet vievät varmasti kaksinkertaisen tilan.
tuonne mahtuu mies ja vaatteet: laukkua ei tarvi

 

Yhteistyössä