Voi argh!!! Miksi tuon lapsen isän pitää olla niin.. niin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pastori

Vieras
NIIN... Omahyväinen, itsekäs, kaikkitietävä, teeskentelevä renttu!!

Ei kehtaa muiden seurassa olla veemäinen, mutta ans olla kun ollaan kaksin! |O

Herran tarvitsi joulua varten ostella vain perunoita sekä juomat. Muut, eli siis minä joudun leipomaan, paistamaan kalat, lihat sun muut ruokapuolen jutut!! Tiesi hemmetin hyvin, että mulla on tänään jouluillallinen klo 18.00 ja vitkutteli sen mukaan. Tässä ois neljä tuntia aikaa leipoa pari kakkua, paistaa kala ja tehdä karjalanpaisti, piparit, tortut, rosolli jne. Ja nyt hyvää hyvyyttä taas vaihdoin autoja kun mun autossani on istuin ja sain tuon rotjakkeen auton käyttööni illalla. Mutta ei voinut mulle avaimia antaa kun mulla pitäis olla toiset avaimet jossain! No ei tasan ole! Johdoistako pistän tuon käyntiin vai miten, multa kyllä kehtasi avaimet ottaa vaikka onkin ainokaiset. Ja äitinsä oli siinä kuulemassa kaiken kun hälle annoin autonavaimet ja pyytelin niitä vaihdokki auton avaimia.. "Kun mulla jo on yhdet" :xmas: . Nostin kädet pystyyn ja sanoin, että FINE. Löin oven perässäni kiinni... ARGH! Oikeesti!

Nyt olen pessyt koko aamun pyykkiä kun neitokainen massutaudissa ja hiukan oksenteli sinne sun tänne.. Pitäs suihkuun mennä ja hiukset kihartaa illallista varten ja pukea sellainen hillitön 1800-luvun loppupuolen puku päälle jossa on miljoona kerrosta |O

Anteex. :xmas:

Ai joo, sillä on uus harrastus! :xmas: Nauhottaa meidän puhelinkeskusteluja, provosoi mua minkä kerkeää jne.. :xmas: Voiko olla typerämpää ihmistä maanpäällä, voiko? Onhan?

Satuin vain löytämään hänen luontaan sen nauhurin kun menin aamulla päästämään hänet töihin. Nukuin pari tuntia yövuoron jälkeen ja neiti heräsi, käytiin leikkimään sillä. Puhuttiin ja kuunneltiin omia höpinöitä. Jossain vaiheessa selvisi MIKSI hän on sen tädiltään lainannut :xmas:

Yhteistyössä