U
unikuu108
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:maito kun ei lopu kuin seinään. jos imetään sitä tulee.. jos aletaan sanomaan että sun maito ei riitä niin eikös se ole pelottelua.kyllä ennemmin pitäis kannustaa ja rohkaista ihmisiä kuin sanoa vaan tylysti että joo,maito ei riitä.
No ei se lopukkaan, mutta se ei kuitenkaan välttämättä RIITÄ. Itse joutuin sairaalasta asti antamaan lisämaitoa, kun ei yksinkertaisesti tullut tarpeeksi maitoa. Ja mitä pelottelua se on? Selitätkö, mulla meni ihan ohi..Tai no jos olet imetysfanaatikko niin sitten saattaa olla pelottelua.
en ole imetysfanaatikko.
mulla ei maito noussut sairaalassa ,mutta imetin silti. paino nousi ja oli ihan samankuuloista touhua pojalla kuin ap. lapsella.. jos mulle olis joku ruennut höykyyttää et sun maito ei riitä et sen takia toi poika itkee niin pelotteluna olisin pitänyt.
en vaan tajua tuota miten maito ei voi riittää jos imettää vauvantahtisesti.
muoks.
lisäksi mulla oli just tuossa kaveri jolle tuota tehtiin et joka tuutista työnnettiin lisämaitoa ja emaito ei riitä-julistusta vaikka kaikki oli hyvin ja äiti meni itse niin panikkiin maidon riittävyydestä että kaikki meni ihan sekaisin heidän elämäsään..