Voi apua. En osaa käyttää PUUTERIA.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
Ostin Lumenen irtopuuteria. Sitä tavallista. on ollu ennenkin, mutta viimeksi oli toista merkkiä.
Ennen siinä oli se semmonen verkko sen puuterin päällä.
NYT siinä on välikansi missä on reikiä. Miten ihmeessä se "toimii"? Pitääkö sitä ravistella vai mitä?

Kyllä sitä voi olla avuton, mutta en mä saa mitenkään järkevästi sitä otettua sopivasti. :headwall: :D

Mä teen niin, et tietysti kansi kiinni =) käännän sen purkin alaspäin ja vähän ravistan, takasin ylöspäin ja voi käyttää. Kantsii ottaa se vippa pois sieltä sillon kun kääntää ympäri, muuten se on kokonaan puuterissa.

Mä ehdottomasti suosittelen, että hankit semmosen naaman ettei puuteria tartte!
(joo, siis en minäkään osaa)
Tässä öitä valvoskellessa ja hormonien myötä naama alkanut kukoistaa (ei siinä positiivisessa mielessä), niin oon harkinnu meikkivoiteen ostoa, mut en mä raukka osaa ees niitä värejä valita enää... Huoh :|

Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Mä ehdottomasti suosittelen, että hankit semmosen naaman ettei puuteria tartte!
(joo, siis en minäkään osaa)
Tässä öitä valvoskellessa ja hormonien myötä naama alkanut kukoistaa (ei siinä positiivisessa mielessä), niin oon harkinnu meikkivoiteen ostoa, mut en mä raukka osaa ees niitä värejä valita enää... Huoh :|

TYRSK!
:laugh: Tähän naamaan saa käyttää paketin spakkelia ja kaks valokynää että voisis valokuvan ottaa.

Viisi vuotta on kulunut siitä vanhan puuterin ostosta ja nyt kun palasin töihin ja sain ekan tilin, niin kävelin meikkiosastolle ja juoksutin myyjää ja pistin toista sataa sileäksi. Että nyt ei tarvii saada enää kuin se naama sileäksi.

KIITOS vinkeistä, kokeillaan! Pitääkö mun hankkia suti, onko se parempi kuin vippa?