Voi apua! Auton puskuriin on ilmestynyt lommo, mies ei tiedä siitä vielä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunariko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunariko

Vieras
Mulla ei ole mitään aavistustakaan, miten tuo lommo on tullut. Se on oikeassa alakulmassa, joten on mahdollista että se olisi johonkin rotvallinreunaan tms. paikkaan kolahtanut.
Lommo on niin alhaalla, että tuskin siihen kukaan on ainakaan peräkoukulla survonut.
Enkä usko, että muoviin kuitenkaan saa potkaisemallakaan aikaan tuollaista, mutta kaikista sopivin se siihen on, kun itse tälläsin siihen jalkaa, niin jalkani sopi siihen lohmuun aika hyvin.

Mitähän ihmettä on tapahtunut ja miksi en ole huomannut kolhineeni autoa, jos se on minun aiheuttama???? :O

Ja miten saan miehelle menemään läpi selityksen, että mulla ei ole mitään aavistusta mistä, ja milloin se on siihen ilmaantunut!? :( Saan kuulla tästä seuraavat 15 vuotta varmaan....

Onneks toi on muoviosa, niin ei ainakaan ruostumaan pääse.

[QUOTE="vieras";23129786]Siis TÄH! Miksi sinun pitää jotenkin selittää jos joku on kolhaissut autoa? Ethän SINÄ ole kolhinut autoa...[/QUOTE]

Kuten selitin, tuo on niin alhaalla, että esim. osuma rotvallin reunaan on mahdollinen lommon aiheuttaja.

Tai sit joku on niin vahva, että on saanut monottamalla siihen lommon.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23129819:
Siis autostaan äärimmäisen tarkka mies myöntäisi vaimolleen että on itse kolhinut?

:laugh: Nevö.

Minunpa mies tunnustaa! :)
se ajoi kerran peräkärryllisen puutarhatraktorin kanssa liian liki autoa ja viisti kylkeen kivat punaiset raidat. tuli sitten sanomaan minulle, että "noi on muuten mun aiheuttamat jäljet, älä säikähdä siis, että joku punainen auto olisi sitä parkkipaikalla kolhinut". :)

Miksei vain voi sanoa, että huomasin just jäljen auton helmassa, tosin mulla ei ole haisukaan mistä, ja milloin se olisi siihen voinut tulla. En ainakaan ole huomioinut ajaneeni mihikään penkkaankaan kiinni.

Tai jos sulla on tapana vetää vallit mukana, niin sitten vaan reilusti sanoo, että oliko tullut kun ajoin tuolla ja tuolla penkan päältä.

Yhteistyössä