voi anaali!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
meillon sika-ahdas kämppä ja pyykinkuivatus on yhtä tuskaa kun se pyykkiteline ei mahdu mihinkään ja näinollen on aina jossain tiellä kun pyykkiä kuitenkin pestään aina lisää kun edelliset on kuivunu..
nooo,meillon sit pyykkiteline ollu tossa eteisessä ja armas mieheni aina heittelee sit siihen telineen päälle tavaroitaan; takkinsa, päivän postin yms.
tänäänkin siinä oli hirvee röykkiö tavaraa eiliseltä kun tulin kotiin. mulla oli hirvee vessahätä ja kiireessä laitoin mun koulukansion siihen telineen päälle ja juoksin vessaan.. ja kun tulin vessasta, niin koko teline oli romahtanu, siis ne jalat oli taipunu niin et meil ei enää ole pyykkitelinettä :headwall: :headwall:
ja mä en tiedä koska ehdin ostaa uuden kun tässä kylässä vaan yhdestä kaupasta saa niitä ja sekin on auki vaan 9-18 ja mä oon loppuviikon töissä ja koulussa 7-19 :kieh:
täytyy toivoo et mies ehtii mennä hakee sen.. tosin eipä meil oo tääl pyykin pesijääkään kun en oo kotona :kieh: |O

kuivausrumpu ei tähän kämppään mahdu ja meil on päältä täytettävä kone et ei sais ees siihen päälle, mut uus talo rakenteilla et sinne sitten.. :)

koiruuden kanssa menee oikein mukavasti :)
uus ruoka muutti kaiken :D
ainoo et se pentele hakeutuu aina tarpeilleen jonnekin tasaselle ja aukeelle, ei puhettakaan metsästä tai et tekis ees jonneki sivummalle :headwall:

Yhteistyössä